h1

Flower cape i Inside crochet

24. januar 2012

Jeg har et design med i det nye nummer af Inside crochet nr. 26. En lille teatercape med blomster som varmer og pynter.


Om et halvt år kan opskriften også købes uden bladet på engelsk og dansk. Indtil da kan man købe bladet i elektronisk form (så man slipper for at betale ligeså meget i porto, som bladet koster).

Udover at jeg denne gang er ok tilfreds med fotograferingen og stylingen, er jeg SÅ stolt over at være i samme blad som Doris Chan! Wow.
Desværre er det ikke en ny ting hun har med, men et uddrag fra en af hendes bøger – Amazing crochet lace – Sambuca jacket som jeg hæklede for efterhånden meget lang tid siden.

Denne gang er der også en fin lille drengevest med. Den er slet ikke tosset.

10 kommentarer

  1. Den minner om en blondekrave som var så populær på “Diana” tiden.
    Så gøy for deg å få med en av dine oppskrifter, Sidsel. Vær stolt av deg selv.
    Sjekk ut Hip to hook- Sarah London. Hun lager tøffe saker hun også.


  2. Det vil jeg gøre – jeg kan ikke huske hvad det er hun laver 🙂


  3. Godt gået Sidsel! Super flot cape.


  4. Så fin og godt gået 🙂

    Er det ikke de blomster som er brugt i det babytæppe, som du har lavet til Tanterne.? …blev lidt inspireret , så jeg går og bikser med at lave en blomsterpigevest dog kun med 5 kronblade til min 9 årige MOLOdulle.
    Hælkehilsner
    Sine


    • Jo, det er de selvsamme :-). Lyder godt med en blomstervest. Kunne være jeg skulle lave en til Luna også. Måske netop i topsmarte neonfarver.


  5. Hvor er det en sød Cape, jeg ser den nu også lidt mere stylet ind i den københavnske mode, måske i en fed neon farve… Lækkert


  6. Respeeeekt!!


  7. Hej Sidsel

    skønne ting du har lavet

    Stine:)


  8. TILLYKKE med dit internationale gennembrud!


  9. Du er så cool, jeg er helt misundelig, og du kan godt være meget stolt af dig selv. Det er helt vildt fedt.



Skriv et svar

