h1

I aften skal jeg ikke hækle – jeg skal brodere…

31. januar 2012

Måske ses vi? Jeg skal til workshop i aftem hos Karen-Marie i broderi. Jeg har længe kunnet tænke mig at komme i gang med det, og så er det jo rart med en hyggelig anledning.
Det foregår i Pressen i Politikens Hus og der er også workshops med de dejlige mennesker Rachel Søegaard og Stine Hoelgaard, som jeg ved har forberedt gode sager. Anledningen er selvfølgelig deres bog “Homemade”. Har ingen anelse om man stadig kan få billetter, men ved at det bliver en møghyggelig aften🙂

(Billede lånt fra Karen Maries blog)

4 kommentarer

  1. Det bliver SÅ hyggeligt!!!


  2. Jaaaaa🙂


  3. Må du ha en hyggelig aften.


  4. der er flere billetter http://plus.politiken.dk/ARRANGEMENTER/Foredrag/Home_Made(20773).aspx



Skriv et svar

