h1

Sssshhhy jeg strikker

23. februar 2012

Første dag på strikkekursus hos Charlotte Kaae, og jeg har strikket flere centimeter (ca. 2) af Sannes snydesnoninger. Jeps, jeg er ved at blive kørt i stilling til at strikke Linnea. Nu har jeg også købt garn og opskrift. Brombær luksusgarn – mums.

(ok, jeg strikkede videre da jeg kom hjem, så nu er der mere end 2 cm. Og fejlen har jeg gemt på bagsiden, så ingen kan nå at sige “pil op” før jeg allerede har strikket så meget så det er synd at pille det op)

Det er jo luksus at være på intensivt kursus, hvor vi kun er to kursister. Ovenikøbet er Fru Madsen og jeg jo rørende enige om, at der er en pind for meget, når man strikker. Det er herligt at være begynderstrikker sammen med en anden hækler.🙂
Vi har endda fået lektier for! Oh det er skønt at være på skolebænken igen, selvom jeg føler mig rimelig tumpet og ikke helt ved hvordan jeg skal består kurset…
Charlotte siger at der stadig er plads til to mere på kurset, så kom bare og bliv superstrikkere på ingen tid!

7 kommentarer

  1. So impressive! Go, go, go ….


  2. Godt gået Sidsel!!

    Stine:)


  3. Kom bare med mere begejstring! Den smitter !


  4. Vi bliver bare SÅ gode – jeg syntes dog den der rundpind driller helt vildt 😦


  5. Ja ikke nok med at man skal holde styr på to pinde, nu også på 80 cm uregerlig wire…😉


  6. Smiler dig og Susanne, er jo kommet vildt godt i gang, det ser godt ud… Forstår slet ikke hvad i taler om, det der er svært er jo det der værktøj i har med en krog på…😉



Skriv et svar

