h1

Grib garnet og hæklenålen

5. marts 2012

Hvad skal du til sommer? Det ville være hyggeligt hvis du kom forbi Silkeborg 14–17-juni hvor strikkere og hæklere mødes og griber garnet.
Jeg skal afholde 2 forskellige workshops derovre. Tilmeldingen åbner ca. 15. marts, så det er nok en god idé at være klar ved tasterne. Ofte bliver den slags festival-workshops hurtigt booket op.
Den ene handler om 3-d hækling, den anden om hækling efter diagram. Jeg fortæller flere detaljer senere. Det bliver formentlig fredag og lørdag og hver workshop gentages, så hvis vi er heldige, bliver det arrangeret sådan, at man både fredag og lørdag kan deltage i begge workshops, hvis man nu kun er i Silkeborg en enkelt dag.
Der er jo også en masse andre spændende workshops, og jeg håber jeg selv kan nå en eller to. Og derudover er der udstillinger af strik og hækling – og modeshow! Jeg er meget spændt på det og tror det bliver en FEST!🙂
Jeg må hellere få arbejdet lidt på min hæklede bikini.

Skriv et svar

