h1

Kageopsats af gamle tallerkner – og den er MIIIIN!

9. marts 2012

Da jeg så denne kageopsats på en af mine yndlingsblogs Bæredygtigt design måtte jeg deltage i gi-vækken. Og jeg vandt den sørme!

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle ønske mig en kageopsats, men jeg elsker gamle tallerkner med fint mønster og denne her ide med at genbruge dem er helt genial og smuk. Og så behøver man jo ikke bruge den til kager, der kunne også være “alt godt fra kolonihaven” på den, jeg har da fået sået en del forskellige tomater og løg, som kunne pynte fint🙂 Jeg er stor tilhænger af genbrugstanken og ville ønske jeg var mere ferm til at bygge ting. Derfor sidder jeg altid og drømmer, når jeg ser de ting Mette får lavet. Jeg tror faktisk jeg kunne finde på at finde i kursus i sådan noget snedkeri (hvis de findes), for jeg elsker ideen om at kunne bygge mine møbler selv af genbrugsmaterialer.
Nå, men nok om mig, du kan finde flere kageopsatser i Mettes nye Amiobutik.
Dem med blåt mønster er tæskesmukke!

5 kommentarer

  1. Hvor er du heldig Sidsel,
    hvor er den flot!!

    Rigtig god weekend, Stine:))


  2. Også god weekend til dig, Stine🙂


  3. Wow… Fantastisk idé. -Og rigtig nostalgisk og smuk!🙂


  4. Tenk at du var så heldig og vant denne, Sidsel.
    Den minner om barndommen, både fatet og tallerknene. Og tror du ikke jeg har serviset til den øverste tallerken!!! (et arvestykke)
    Ser de små blomster brodert ut? Korssting?
    Ha en fin fredag!


  5. Hvor sjovt at det er dit stel, Sylvia!
    Jeg får den først på onsdag, så skal jeg sige dig om det ligner broderi🙂



Skriv et svar

