h1

Linnea skrider fremad

23. marts 2012

Jeg er lidt overrasket over at det faktisk ikke er så svært at strikke. Nu er jeg forbi den svære del af Linnea og så er det bare derudaf med resten. Jeg har både lavet vendepinde, knaphuller og så selvfølgelig snydesnoninger.
Og det er jo dejligt at have noget at vise frem som ikke er hemmeligt🙂

Når jeg engang er færdig med Linnea, skal jeg strikke Sylvi. Er der nogen der har en god ide til noget garn der passer til den og som ikke fnulrer? Det gør ikke noget det kradser lidt, det vigtigste er at den holder sig smuk.

8 kommentarer

  1. Hvis dette er din strikke debut, er jeg imponeret! Det ser bare flot ud. Jeg går med overvejelser om at lave Sylvi i Blackhill fra Garnudsalg.dk. Måske i hans chunky udgave. Jeg har ikke regnet på det endnu. Men jeg vil riiigtig gerne lave den, og jeg vil da lige holde øje, hvis der kommer andre forslag🙂


  2. Du skulle prøve at strikke den smukke frakke i Nepal fra Drops.
    Jeg har selv købt til 2 frakker, og jeg ved at det er blødt og kradser ikke.
    God fornøjelse


  3. Hvad med ensfarvet Kauni med to tråde? Eller Supersoft?


    • Kauni – det har jeg faktisk aldrig prøvet. Kunne være man skulle benytte lejligheden.


  4. Hvor går det bare hurtigt😉


  5. Wow for en frakke. Hvor er den bare smuk. Glæder mig til at se, når du er igang. Jeg må se at tabe mig, er vildt misundelig på alle de lækre sager, som bare ikke kan nå om mig lige nu.


  6. Hej. Har du fået lavet Sylvi ? og hvis… i hvilken garn blev det så🙂 må ha den lavet snart. vh Jonna


    • Uha, nej, men garnet er købt. Jeg endte med Alafoss lopi, som jeg fik min mand til at købe til mig i Island, da han alligevel skulle derop. Så nu ligger det og venter på mig🙂



Skriv et svar

