h1

Min poncho på amerikansk

23. marts 2012

Jeg har ikke set så mange hækle ponchoen fra 3-d hækling rundt omkring – eller også skilter folk bare ikke så meget med det. Så derfor vil jeg lige vise en der har hæklet den ovre i USA. Hun ser knagme godt ud i den, den gode Kim Huston. som har hjulpet mig med at tilrette poncho-opskriften til amerikansk. Læg mærke til at hun bruger et læderbælte til ponchoen. Det ser rigtig godt ud og giver en god kontrast, det gør jeg også tit med min. En poncho er perfekt i det skønne forårsvejr!

7 kommentarer

  1. Ihh, hun er fin! Jeg bliver også nødt til at lave den poncho en dag! Den er SÅ flot! Hvad har du hæklet din egen i? Den havde en lækker farve – jeg fik bare aldrig spurgt..


  2. Så flott hun er i den, i DITT design!
    Jeg bruker ikke så mye ponsjo, for jeg henger alltid fast i noe…..hi hi og jeg har jakke-mani, så jeg trenger vel egentlig ikke flere, heller. Men den er flott.
    Din Linnea blir bare skjønn!
    Ha en fin weekend.


  3. Min er lavet i Lima fra Drops. Husk at tjekke rettelser herinde hvis du vil hækle den🙂

    God weekend!


  4. Den er bare rigtig flot!!


  5. Jeg har faktisk længe luret på at lave netop den poncho, men jeg holder mig tilbage, fordi jeg er usikker på om den bliver “for omfangsrig”. Altså om den slasker. Til gengæld kan jeg rigtig godt lide mønsteret, så jeg tænker om man skulle lave den som almindelig poncho, altså uden bæltedel, bare med udtagninger midt foran og midt bag. Så måske lidt på skulder i starten af den.

    Hilsen
    Charlotte


  6. Det ku man sagtens – det eneste problem bliver måske bevægelsesfrihed for armene. Det kunne man løse med slidser til armene.

    Hlsen Sidsel


  7. Jeg er i gang med den poncho, men jeg er ikke helt med på hvordan mængden af masker vokser pr, omgang og har derfor måtte pille op et utal af gange nu da det hele snører sig og bliver skævt. Jeg syntes den r fantastisk flot, men har brug for feedback på hvordan jeg får den lige fra omgang 8 og hvor mange masker jeg skal hækle i omgang 18, da jeg ikke kan gennemskue systemet i den.



Skriv et svar

