h1

Nye hæklerier

6. april 2012

Det kunne virke som om strik helt har overtaget bloggen, men det er stadig hæklenålen der arbejder hårdest herhjemme! Lige nu arbejder jeg på nogle sommersager til Hendes Verden. Men måske er mit farvevalg lige lovligt afdæmpet? Jeg satser sådan set på en sommer fuld af sol og varme aftener. Men farverne taler måske mere i retning af dage i skyggen – og hvis jeg skal være helt ærlig befinder jeg mig efterhånden også bedst i skyggen. Det må være alderen. Men varmen vil jeg ikke undvære – den er jo ekstra nødvendig når man foretrækker skyggen 🙂 Men jeg tror nu jeg må tilføje noget hvidt, turkis og gul for at det bliver rigtig sommerligt…
Hvad er dine yndlingsfarver til sommer?

7 kommentarer

  1. Jeg er bidt af gult for tiden og brygger på en sommerponcho til de kølige aftener i en varm nuance fra Kauni. God fornøjelse med de nye modeller!


  2. Orange, gul, pink, rød… Det ser nu eller godt ud billedet, farverne er da super fine.


  3. fine farver du har valgt og jeg er også til orange og pink og altid hvidt. Så en grå/blå hør forleden – den kunne også friste mig 🙂
    sikken et dejligt arbejde du har 🙂


  4. Brun hud kler alle farger!!!
    Selv om jeg ikke er til blått, har TURKIS alltid vært en sommerfavoritt. Turkis sammen med hvit lin, det er da fantastisk!
    Jeg hekler også for tiden, et lite avbrekk fra strikkingen, som gir ømme fingre.


  5. Nå py-ha det var godt, jeg var lige ved at være fornærmet på hæklingens vegne 😉

    Spændende hæklerier.

    Min datter spørger mig dagligt til mine yndlignsfarver, og jeg ved det faktisk ikke. Ikke lige nu i hvert fald.

    Kh Rikke


  6. Øh, det afhænger jo. Men støvet lavendel, gul, hvid, en flot khaki, og ellers kan jeg fristes af meget.
    Det ser spændende ud med dine sommerhæklerier…:-)


  7. Sidsel, gul er den nye sort 🙂
    kh Sine



Skriv et svar

