h1

Nææ er det ikke? Jo det er “100 blomster i hækling og strik”

23. april 2012

Sidder lige og ser plotterprints igennem på denne herlige bog, som jeg har oversat og som udkommer ganske snart. Så hvis man ikke har have, kan man alligevel fylde sin sommer med blomster, insekter og grøntsager🙂
Jeg glæder mig til den udkommer – jeg ved at mange har købt den allerede på engelsk, så jeg håber der stadig er nogle der har lyst til at købe den på dansk! Men det er altså også en fed bog, så jeg kan godt forstå at mange ikke har kunne vente.
Julia har hjulpet mig med at læse strikkeopskrifterne igennem – er jo stadig blot en novice, når det kommer til strik.


Jeg elsker de her opslag hvor blomsterne er ordnet i farver.

Den er bestemt noget at glæde sig til – dejligt at den omsider kommer på dansk!

15 kommentarer

  1. Den vil jeg glæde mig til at kunne købe, for jeg kan altså ikke ret godt med opskrifter på andre sprog end dansk🙂


  2. Det glæder jeg mig til. Er en af dem der har den på engelsk, men det går lidt for tungt med det engelske til at der er blevet lavet ret meget! Så jeg køber den i hvert fald🙂


  3. Hvor er det godt at høre!


  4. Det vil jeg sandelig glæde mig meget til………:-)


  5. næææ men dog. Det er da noget af et stykke arbejde. Jeg har den selv på engelsk. Godt at vide, hvem der helt sikkert forstår, hvad der står i den, hvis jeg bliver i tvivl😉

    kh Rikke


  6. Sidsel…………..du skriver vel lige en besked, når den udkommer…….:-)


  7. Rikke: Alle dem jeg ikke umiddelbart forstod har jeg hæklet op, så jeg tror jeg kan svare på det meste – du siger bare til🙂

    Jytte: Jo, det kan du tro🙂


  8. Det ser ud til at være en spændende bog🙂


  9. Hvor spændende både med bogen og dit oversætningsarbejde. Den vil jeg glæde mig til at kikke lidt mere på…🙂 Du skriver lige, når den udkommer, ik’?😉


  10. Må også eje den danske udgave, så bliver der helt sikkert lavet flere blomsterne..
    Hvornår mon den kommer ?
    Tak til oversætterne😀
    Mvh Mariann


  11. Den bliver helt klart et ‘must have’ hos mig!


  12. Hej Sidsel
    Hvor lækkert, og hvor flot et stykke arbejde. Glæder mig til at se og mærke bogen🙂
    Mange hilsner
    Ketty


  13. Det er en fed bog, jeg har den, og bruger den tit, fedt den kommer på dansk. Godt arbejde Sidsel


  14. Det glæder jeg mig til, den skal jeg have🙂 Mette


  15. Hvor er du flittig og Julia er en knag til at hjælpe :0)



Skriv et svar

