h1

Grib garnet og hæklenålen!

11. maj 2012

Så nærmer tiden sig til strikkefesten i silkeborg 14-17. juni!
Jeg afholder to forskellige workshops derovre:

3-d hækling:(fredag 14-17, lørdag 9-12)

Her handler det om de teknikker jeg bruger i bogen “3-d hækling”. Det handler om at skabe tekstur med hæklenålen og vi skal eksperimentere med flæser og anden overfladehækling, ribteknikker, hæklede snoninger og meget andet. Jeg tager modeller med fra bogen til inspiration og garngrams.

Hækling efter diagram (fredag 9-12, lørdag 14-17)

Det er virkelig nyttigt at kunne hækle efter diagram. Det åbner nye verdener af smukke japanske mønstre! Vi skal både hækle runde motiver (som i doilies og blomtser) og mønstre i rækker.

Man melder sig til her via Billetlugen – det kan vist ikke være nemmere🙂
Jeg håber vi ses!🙂

4 kommentarer

  1. Hej Sidsel

    Det er så smukt det 3-d hækling du laver.
    god weekend, knus Stine:)


  2. Hvis bare jeg boede i naerheden ….. Nyd det!


  3. Jeg skal til Strikkefestivalen, sammen med Anne og Marianne, som jeg var sammen med på Fanø. Vi skal ikke på woorkshops, men nyte stemningen i byen og alle de andre glade som er glad i håndarbeid.
    Jeg regner med at vi dumper borti hverandre. det hadde vært hyggelig!


  4. Hvor dejligt Sylvia!🙂
    Jeg er der fra fredag til lørdag og holder workshop det meste af tiden, men mon ikke der kunne blive tid til en kop kaffe? Mit nummer er 61 27 85 60, så evt. kan du sende en sms. Håber vi ses!



Skriv et svar

