h1

Oh Island

21. maj 2012

Min søde mand har lige været i Island et smut, og selvom jeg ærgrede over, at jeg ikke skulle med, så kunne jeg glæde mig over to ting: At han købte en pose dejligt garn til mig og at han leverede bøger til en ny forhandler Litla prjonabudin i Reykjavik.
Garnet er Alafoss lopi i en denimfarve, som skal bruges til min Sylvi, når jeg en dag når til den. (Så nu er jeg klar på en strik-i-fællesskab Charlotte Kaae!). Og prisen er jo en ganske anden, når man køber ulden i hjemlandet. Endnu en grund til at tage til Island. Men i dag er det heldigvis alt, alt for varmt til at tænke på ulden strik, i stedet sidder jeg foran computeren og arbejder… tænker altid på om det nu er klogt at arbejde, man ved aldrig hvornår det gode vejr bliver afløst af regn og rusk igen?

7 kommentarer

  1. Jeg ville så gerne til Island, lad os lave en Islandsbog, så er vi jo nødt til at tage der op😉 jeg er klar på Sylvie til efteråret


  2. Ej, så vil jeg altså også med – både til Island og til at strikke Sylvie! Er der plads til én til? Puha, men bare tanken om uld (der ikke skal barberes) på en dag som i dag gør mig helt svedt!


  3. Jaaa, Island og Sylvi – måske en strikkeretreat i Reykjavik?
    Ulden må ligge og svede helt selv, lige nu er det haven der skal nydes🙂 Men I er hermed inviteret til Sylvi-opstart i min kolonihave i sensommeren. Jeg serverer gin-tonic og sure æbler!
    Mine/dine storkenæb er bare så fine. Er helt forelsket i den hvide, den er så sart og yndig.


  4. 1000 tak for invitationen – den er jeg med på og jeg glæder mig allerede :-)) Jeg har forresten endnu en stikling af en rigtig fin storkenæb til dig (prøv at google ‘storkenæb Kashmir White’)😉


  5. Ohhh… den glæder jeg mig til. Jeg gør plads til den…🙂 Og den blomstrer lidt senere end den anden hvide. Lige nu blomstrer de hvide og de mørke, men om lidt kommer de lyserøde, lyseblå og lilla (og surprise!) – det begynder at blive en fin samling storkenæb.
    Og som sagt er du også velkommen til stauderaid i min kolonihave – og jeg kan godt på en hverdag i dagtimerne –🙂


  6. Har også købt Sylvi, men heller ikke fået startet på den endnu – planen er at strikke den i Sirri fra http://www.sirri.fo/


  7. Ser lækkert ud🙂



Skriv et svar

