h1

Sneak Peek i Silkeborg

7. juni 2012

Nu er der for alvor nedtælling til Grib Garnet i Silkeborg. Og der skal jo være modeshow! Jeg har sendt 3 modeller ind, hvor de to er nye sager til min kommende bog. Den sidste er fra “3-d hækling” og fælles for dem alle tre er, at de er gule – karrygule. Det var vist årets farve… 😉

Jeg er spændt på at se dem på podiet, hvis de altså bliver udvalgt.
Jeg er for alvor begyndt at glæde mig og sidder og pusler med at stykke nogle mini-kompendier sammen til mine kursusdeltagere. Og der skal pakkes forskellige stykker hækletøj ned og også et strikketøj. Jeg glæder mig sådan til at gramse på folks flotte strik og møde alle de dejlige mennesker kvinder indeni!

6 kommentarer

  1. Venter i spænding nu… Fik jeg sendt noget ind? NEJ har glemt det… Arghhh


  2. Jeg glæder mig helt vildt – og håber at møde dig et eller andet sted i flokken 🙂


  3. Charlotte: Ærgerligt, så må du bare læne dig tilbage og nyde det 🙂
    Ketty: Ja, det håber jeg også, det ku være rigtig hyggeligt at hilse på dig.


  4. Så spennede, Sidsel!
    Om 2 dager reiser jeg til Marianne i København (onsdag) der jeg skal rusle alene rundt i storbyen og bare nyte dagen, mens Marianne er på jobb og møter.
    Dagen etter tar vi til Sorø for å plukke opp Anne, og så går turen til Silkeborg, med noen pitstopp underveis……
    Jeg har lagret ditt nr, så kan det hende vi sees!
    Lykke til i Silkeborg.


  5. Wow ser så godt ud – synd jeg ikke kan komme til Silkeborg 😦

    PS Det hedder Sneak Peek ….om du ikke snakker om fjeldtopper…


  6. Ha ha, det har du da ret i – jeg må hellere lige ændre det 🙂

    Tak for jeres søde kommentarer!



Skriv et svar

