h1

Bogudsalg – hækling og strik

4. juli 2012

Der ophober sig en del bøger herhjemme – jeg ved ikke, hvordan det sker? Men forleden kom jeg til at bestille en del nye bøger, og så var det at jeg så på min reol (og mit sofabord og en vindueskarm) og erkendte at jeg måske skulle sortere lidt.

Alle bøger (alle i god stand) og dvdér (helt ubrugte) herunder kan erhverves for den sølle sum af 50 kr stk. Dertil kommer selvfølgelig eventuel fragt, hvis du ikke afhenter bøgerne her på Nørrebro.
Skriv mig en mail på sidsels@gmail.com og sig hvilke bøger du er interesseret i. 🙂


Disse er desværre allerede solgt:
Hæklet
Strik og hækl med fine detaljer
Baby bloom
Crochet bouquet
Fabulous flirty crochet
Skønne sjaler

3 kommentarer

  1. Nej Sidsel, hvordan kan du dog sælge dit samleobjekt?


  2. Det er heller ikke nemt, men må erkende at der ikke er plads i lejligheden – og så kom jeg jo lige til at købe 7 nye bøger…
    Jeg har stadig en meter håndarbejdsbøger, så jeg kommer ikke til at vansmægte 🙂


  3. Kære Sidsel.

    Jeg var og købe tre bøger hos dig i start juli, og jeg blev fanget af din hæklede vest med relief. Jeg er igang med den og snart færdig, men blev lidt træt af at hækle uld på ferie med 32 grader.

    Men hvis du vil, kan du kigge på min blog: http://bycgundersen.blogspot.dk/

    Her kommer der snart nogle billeder af den!

    Kh Charlotte



Skriv et svar

