h1

Min lille, nye assistent

26. september 2012

Sidder og arbejder på at få bogen færdig… i næste uge tager vi de sidste billeder og her og nu sidder jeg og tjekker opskrifter og vurderer om der er plads til dem alle.
Så er det godt at have en ven – så jeg har hæklet en lille Totoro, der har lovet at minde mig om at det skal være en leg og at jeg ikke skal bekymre mig for meget.

Han har dog hverken arme, ben eller hale, men udtrykket er heller ikke blevet helt så Totoro-agtigt som det var planen, så jeg må hækle en ny. Det er nu meget hyggeligt at hækle sådan en og jeg overvejer at lave et kursus i amigurumiteknikker, jeg har en fornemmelse af at der er rigtig mange der godt kunne tænke sig det?

5 kommentarer

  1. ja da, jeg er en af dem, der godt kunne tænke sig et kursus i amigurumi!


  2. Smiler søøøød assistent, glæder mig til bogen… og det der hæklekursus du sikkert slår op😉


  3. Jeg ville også være så frisk på lidt amigurumi-hækling….🙂 Den er så sød din Totoro.


  4. Ej, hvor lyder det spændende! Jeg glæder mig vildt til at se din nye bog!


  5. Åh sådan en ven kunne jeg også godt bruge ind imellem, når de grimme bekymringer sætter sig lidt for tæt på øret. For du har så meget ret, det hele går bare meget lettere og smukkere, når man huske at lege :0)

    Dejlig onsdag til dig – KH Karen Marie



Skriv et svar

