h1

Det bedste i Odense

9. oktober 2012

Jeg var så heldig at det lykkedes at mødes med Julia Zahle til banegårdskaffe i søndags efter mit hæklekursus. Hun har jo været strikkekonsulent på “100 blomster i hækling og strik”, så hun skulle lige have nogle bøger. Det er altid dejligt at se hende. Og jeg fik en fantastisk gave! Hun laver det skønneste håndfarvede garn og jeg fik to lækre fed i grå og lilla farver. Det ene fik jeg rullet op på vej hjem i toget, så man kan ikke se det lilla så meget. Men fedt er det, og jeg glæder mig til at hækle eller strikke med det. Jeg tænker hue i fair isle mønstre Kombineret med en ensfarvet tråd…??

(og fotoet gør selvfølgelig slet ikke garnet retfærdighed)

2 kommentarer

  1. Det lyder som et skønt kursus du har fået afholdt i weekenden, og lækkert garn fra Ålerusen.
    Knus Stine



Skriv et svar

