h1

Hovedstads er nu sendt til tryk

17. oktober 2012

Det er ganske vist. I går sendte jeg min nye bog af sted til trykkeriet, og det betyder at der snart ankommer kasser med nytrykte bøger til mig! Hurra.🙂
Den nye bog har titlen “Hovedstads” og alle opskrifterne er på den ene eller anden måde inspireret af Hovedstaden – København – min hjemstavn.

På forsiden ses for eksempel halvhandskerne “Irmahønen”. Farveforløbet er inspireret af Irmahønens reflektion i Peblingesøen. Irmahønen har altid været mit tegn på at jeg var kommet hjem til Nørrebro, så den har en særlig plads i mit hjerte. Den er heldigvis blevet fredet, så Danmarks ældste neonreklame kan få lov at lægge æg mange år endnu.

De andre opskrifter i bogen er på samme vis inspireret af en del af København. Men det fortæller jeg mere om senere.

Hvis du gerne vil forhandle bogen, så skriv bare en mail på sidsels@gmail.com, så finder vi ud af det.🙂

14 kommentarer

  1. Tillykke

    Hilsen Helle


    • Tak, Helle🙂


  2. Jubiii – glæder mig rigtig meget til at have den i hånden🙂

    Stort tillykke
    Ketty


  3. Tillykke Sidsel
    Den ser super flot ud. Flot forside og du kusine (modellen) ser jo som altid smækker ud. Glæder mig til at se den.
    Kan jeg komme forbi og købe et eksemplar??
    Knus Stine:)


    • Det kan du tro, Stine🙂

      Knus Sidsel


  4. Ih, jeg glæder mig til at se bogen – det ser rigtig spændende ud med farveskiftet på halvhandskerne, det vil jeg gerne lære at lave:-) Jeg har forresten fået hæklet muslingecapen fra 3D-bogen, vil snart lægge den på min blog.

    Kh Gitte


    • Den glæder jeg mig til at se! Det er et herligt mønster og ikke specielt svært, når først man har gennemskuet det. Jeg har givet den hele armen med diagrammer til de handsker, så jeg håber det er til at finde ud af🙂


  5. Super sejt og tillykke – glæder mig rigtig meget til at se de nye hæklerier🙂


    • Tak, Sus! Vi skal også snart ses i det grønne – nu bliver det nok snart mere hækleaftale end haveaftale…


  6. Kommer ikke til at forhandle bogen, men måske kan jeg købe bogen hos dig? Hvad kommer den til at koste?


    • Hej Jutta – det er det sædvanlige – 100 kr.🙂


  7. Kæmpe tillykke! Jeg er meget spændt på den. Jeg håber Sanne kommer til at forhandle bogen i Rasmilla, så jeg hurtigt kan få fingrene i den. Super fed titel og skøn ide at gøre inspirationskilderne så synlige.

    KH
    tina


    • Det gør hun heldigvis🙂 Vi ses hos Sanne.

      Kh Sidsel



Skriv et svar

