h1

Flid – ny forhandler på Vesterbro

1. november 2012

For kort tid siden åbnede Flid – en ny butik med garn, strik og hækling på Vesterbro. Den ligger i et lille smørhul af sjove butikker på Saxogade.

I butikken kan man købe garn, readymade strikket og hæklet børnetøj … og mine bøger🙂 Den ene af kvinderne der har butikken hækler de fineste trøjer til børn – og der er også til drenge. De forhandler blandt andet Filcolanas lækre garner, så butikken er bestemt et besøg værd.
Der er Halloween-hygge i Saxogade på fredag d. 2. november. Alle gadens butikker har særlige arrangementer eller tilbud på dagen. Hos FLID kan du på denne dag købe lækkert, brugt børnetøj til virkelig gode priser.

8 kommentarer

  1. Hæklede trøjer til drenge – hurra! Mon hun laver opskrifter – og sælger dem? Jeg har aldrig anledning til at komme til Kbh., ellers var dén spændende butik et absolut must at besøge! Håber de får held med den – og med salg af dine fine bøger.


  2. Der er i hvert fald planer om det.🙂


  3. Wow, for en spennende butikk. den må jeg se på neste gang jeg er i københavn.
    I dag har jeg på den heklede capen jeg heklet sist vinter, fra boken din, Sidsel. Den er så fin (muslingemønster) Jeg har mer garn til overs og overveier å lage pulser som matcher til.😉


  4. Dejligt Sylvia. Ja, man kunne da lave nogle flotte pulsvarmere i samme mønster? Måske endda nogle lange nogle.🙂 Du får travlt i København😉


  5. Der vil jeg straks forbi!
    Kan man også købe blomsterbogen?


  6. Nej den har de ikke, men den kan du købe i Sommerfuglen.


    • Tak for det. Og tillykke med din nye bog!! Ser flot flot ud!


  7. […] Læs selv mere på deres hjemmeside: http://www.butikflid.dk Eller hvad andre skriver om butikken: Flid – ny forhandler på Vesterbro | På krogen Signest: Flid Hjemmelavet set | cover.dk Svar med […]



Skriv et svar

