h1

Workshop: Hovedstads 28/11

1. november 2012

Hvis du brænder efter at lave modellerne fra Hovedstads, men tænker at det vist er lige lovlig avanceret for dig, så kom med på workshop. Her vil jeg vise modellerne frem og demonstrere teknikkerne, hvad enten det er mælkdrengestriber, snoninger eller flæser, som du gerne vil i gang med. Det foregår i garnbutikken “Sommerfuglen” på Vandkunsten onsdag 28.11 kl. 18:30 – 21:30 og koster blot 175 kr. Tilmeld dig over nettet eller i butikken.
Jeg lover, at det ikke er så svært, som det måske ser ud til – enhver der kan hækle en fastmaske kan være med!

2 kommentarer

  1. Jeg har fået gaflet bogen! Hold nu op hvor er den fin og lækker og inspirerende. Jeg har det med at udskyde gode ting, fordi jeg kan lide at glæde mig. Så lige nu går jeg og planlægger, hvilken kage jeg skal have som treat, mens jeg nærlæser den fine bog🙂

    KH
    tina


  2. Uhm, god plan🙂
    Du forstår da at trække nydelsen i langdrag!

    Kh Sidsel



Skriv et svar

