h1

Hæklet bamsehue – så bliver det ikke mere nuttet!

2. november 2012

Jeg ved ikke hvad der er der gør det, men der er intet så nuttet som en baby med ører – bamseører.

Opskrifter på denne type bamsehuer kan man finde mange steder. Det, der er særligt ved denne hue er at der er kælet lidt mere for detaljen. Der er anvisninger på hvordan du får mønsteret på øreflapperne til at blive magen til resten af huen (hvilket ellers tit er et problem ved huer med øreflapper). Og du får anvisninger til, hvordan du får en pæn regelmæssig kant i kontrastfarve.

Opskriften fås i størrelserne 0-3 mdr, 3-6 mdr, 6-12 mdr og 12 mdr-3 år og kan købes i min butik eller hos Rasmilla for 40 kr.

Du kan også benytte dig af mit særtilbud om at købe 3 opskrifter for 100 kr og dermed få den lidt billigere🙂

4 kommentarer

  1. Nåååå


  2. Hvor er den sød, den hue! Og skønt at høre, hvordan du kræser for detaljerne! Fint håndarbejde! Kh Ch:-)rlotte


  3. Nåh hvor er den bare SÅ fin,jeg har lige købt din 3d,skal igang med ponchoen til min datter🙂


  4. Super sød opskrift men synes ørerne bliver meget små i forhold til huen.har måtte øge den en omgang



Skriv et svar

