h1

Nyhavn 17

15. november 2012

Måske var det fordi jeg lige havde læst “Until I find you/Indtil jeg finder dig” af John Irving, hvor er del af bogen foregår i tatoveringsmiljøet, i hvert fald slog det mig pludselig at det kunne være sjovt at hækle en tatovering. Siden har jeg så fundet ud af at jeg ikke er den første, der har fået den idé – men man får jo altid lavet det på sin egen måde.
Tattoo-Ole på Nyhavn 17 er verdens ældste fungerende tattoo-shop, og det er da noget særligt. Hvis man ikke er bange for lange bøger kan jeg virkelig anbefale “Until I find you/Indtil jeg finder dig” – en del af bogen foregår i København – i Tattoo-Ole!
I Hovedstads har jeg brugt tatoveringen på overarmen, men brystet er også en god placering – og hvis man hækler i tykkere garn, kan det måske bruges som rygmærke på en jakke eller en cardigan.
Broderi er stadig nyt for mig, så jeg er sikker på, at der er andre derude, der kan gøre det langt pænere! Jeg glæder mig til at se, hvad I finder på at skrive på jeres.🙂


4 kommentarer

  1. Og jeps, det er selvfølgelig min søde datter, der står der med “Mor” på armen😉


  2. Fedt Sidsel, kh. Stine:))


  3. Super god ide! Sådan en må jeg lave til min datter, måske skal der stå far🙂


  4. Man kunne også brodere en hæklenål? Eller strikkepinde🙂 Eller skrive “garn”…



Skriv et svar

