h1

Pakkeleg hos Charlotte Kaae

28. november 2012

Ovre på Charlotte Kaaes blog kommer der en meget lækker pakkekalender i december… nu ved jeg ikke præcis, hvad der er blevet doneret, men på listen over bidragydere kan jeg se at det bliver noget med garn, strik, hækling… og det er jo lige det man mangler 🙂 Sidste år var det i hvert fald lækre gaver. Du kan også vinde et eksemplar af “Hovedstads” d. 11. december.
Hvis du ikke kender Charlotte Kaae, kan jeg kort fortælle, at hun er et festfyrværkeri af en strikdesigner og menneske, som ikke er bange for at give den gas med farver. Jeg er blevet meget inspireret af hendes tilgang til farver – se fx hendes bog “Krydret strik – skandinavisk strik møder Bollywood“.

One comment

  1. Årrr Sidsel, så blev jeg lige helt varm i kinderne. TAK for de søde ord



Skriv et svar

