h1

Ny forhandler: Uldfisken

6. december 2012

Nu kan du også købe mine bøger hos Uldfisken i Hornslet.

Nu har jeg desværre ikke selv været der, men man kan i hvert fald få rigtig mange lækre sager, så mon ikke det er et besøg værd?

Og apropos fisk, er denne ikke bare forrygende skøn?

vue_ensemble_medium2

Linket er desværre dødt, men fisken er hæklet af den franske blogger, som tidligere bloggede her: http://www.couleurmachine.com, men altså desværre findes den blog ikke længere.
Se den og andre havdyr her.

5 kommentarer

  1. Uldfisken er bare den dejligste butik,og med den skønneste indehaver Nanna,totalt yndlingsgarnbutik,bestemt et besøg værd skulle du komme i nærheden,dejligt dine bøger kan købes der nu :))


  2. Dejligt med flere salgs steder i det jyske😉

    Og sikke en smuk hæklet guldfisk😀


  3. Uldfisken er så absolut min yndlingsgarnbutik, og Nanna er det skønneste menneske med fin sans for detaljer.

    Godt valg af forhandler🙂


  4. I efterårferien kom jeg tilfældigt forbi Uldfisken med min svigermor, da vi var i Hornsleti et andet ærinde – tro det eller lad være, for Hornslet er en meget lille by! Uldfisken er den skønneste garnbutik, som jeg helt sikkert må besøge igen, når jeg er på de kanter – min svigermor er allerede blevet stamkunde.


  5. Det lyder da helt klart som en sted man bør besøge hvis man er på kanter. Der er da ikke noget bedre en en rigtig god garnforhandler🙂



Skriv et svar

