h1

Hækling for nørder – workshop

6. januar 2013

Hvis du ønsker at give din hækling et mere professionelt look og gerne vil lære alle de gode tricks, så kom til workshop d. 2/2 – det er en fire-timers workshop inde i Sommerfuglen, så der er tid til at nørde igennem.
Jeg tænker vi skal beskæftige os med forskellige måder at slå op og om på, løsninger på de gængse problemer med fx skæv søm, når man hækler rundt. Forskellige måder at tage ind på, farveskift og usynlig aflukning. Der er fokus på detaljerne og den lækre finish.
Derudover er der mulighed for at fordybe sig i forskellige teknikker med tekstur eller farve eller få hjælp til dine igangværende hækleprojekter.

Forudsætninger:
Du skal kunne hækle grundmaskerne, men jeg tror der vil være noget for de fleste uanset, hvor lang tid de har hæklet.

Du kan tilmelde dig på Sommerfuglens hjemmeside eller i butikken. Prisen er 350 kr.

Jeg håber vi ses!

Og så snart julen er overstået begynder jeg at drømme om det her, men der er forfærdelig længe til, suk. Så er det godt man kan hækle hele vinteren.
foto-6

2 kommentarer

  1. GISP! Tænk hvis man kun kunne hækle om sommeren?!

    Superlækkert kursus. Jeg vil rigtig gerne med engang i fremtiden men hopper over denne gang.

    Dejlig søndag til dig.

    KH
    tina


    • Ja, det ville ikke være godt😉 Om sommeren ser jeg ofte hæklenålen afløst af en spade… så er jeg at finde mellem jordbær og roser i min kolonihave. Ærgeligt, men så ses vi bare en anden god gang. Overvejer at holde samme kursus ude hos Sanne.

      Kh Sidsel



Skriv et svar

