h1

Det ligger i detaljen…

24. januar 2013

Der er stadig nogle ledige pladser på workshoppen d. 2. februar i København.

Vidste du, at der er forskellige måder at slå om og op på og forskellige måder at vende på? På workshoppen går jeg i detaljer med hæklingen. Nogle gange er det de små tricks og fiflen med detaljerne der rykker et projekt fra hjemmelavet til smukt.

Da det er en fire-timers workshop er der mulighed for at fordybe sig i forskellige teknikker med tekstur eller farve eller få hjælp til dine igangværende hækleprojekter.

Forudsætninger:
Du skal kunne hækle grundmaskerne, men jeg tror der vil være noget for de fleste uanset, hvor lang tid de har hæklet.

Du kan tilmelde dig på Sommerfuglens hjemmeside eller i butikken. Prisen er 350 kr.

Jeg håber vi ses!

4 kommentarer

  1. Hej. Jeg vil frygtelig gerne med på kurset men kan desværre ikke nå det d. 2/2. Har du planer om at gentage det en anden gang?
    Vh
    Marie-Louise


  2. Hej Marie-Louise

    Jo det vil jeg nok, men jeg ved ikke hvornår. Nu må vi se om der overhovedet komme nok tilmeldte til det bliver oprettet.

    Mvh Sidsel


  3. Tak for en rigtig god dag med nørderrier….
    Hilsen – Lena


  4. Selv tak!🙂



Skriv et svar

