h1

Gavedag – ny bog med hæklede og strikkede dyr og planter

9. februar 2013

Den næste bog i serien med små hæklede og strikkede dyr og planter er “75 fugle, fisk og andre fantastiske væsener”.
Og den kan du vinde et eksemplar af! Skriv en kommentar her, hvis du vil vinde den. Så trækker jeg lod d. 20. februar.

foto-26

Hvis du som jeg længes voldsomt efter forår er det en lise at se billederne af de nuttede fugle, sommerfugle, blomster og grøntsager. Ligesom “100 blomster i hækling og strik” er der en veludført bog med mange fine opskrifter. Det er igen mig der har oversat den. Hvis du sidder og tripper efter flere bøger i samme serie, kan jeg bare anbefale at købe en masse af denne, så vil forlaget nok overveje de næste også🙂

foto-27
foto-28
foto-25

70 kommentarer

  1. Næ, hvor fin en bog med nye fine ting, jeg skal prøve kræfter med. Har hæklet en tehætte, hvor de forskellige blomster fra blomsterbogen kommer på, i takt med at de bliver færdige. Kunne være fint med lidt dyr på den også🙂


    • Du må absolut sende et billede! Det lyder da fantastisk!


  2. Den er da for fed. Og du er helt utrolig god til mange ting Sidsel. Lidt et forbillede for mig. Den vil jeg gerne vinde.


  3. Hvor er det bare en fin bog🙂 Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde.


  4. En fantastisk flot bog, den vil jeg gerne vinde


  5. Uh, den bog kribler det da helt i hæklenålen for at komme i nærheden af. Perfekt til applikationer på alskens ting og sager.
    Jeg håber der er held i mig😉


  6. Uhh, det ser virkelig god ud ! håber jeg vinder🙂


  7. Ah, ville gerne strikke en sommerfugl eller to, så ja tak🙂
    Conny Fisker


  8. Jeg er vild med blomsterbogen, så denne her vil jeg gerne vinde!


  9. Den vil jeg rigtig gerne vinde. Til min hæklefeber og min Sangild samling.


  10. Åh, hvor en skøn bog. Den ville være dejlig at have i samlingen.


  11. Jeg vil gerne vinde den🙂


  12. Det er en spændende bog/bøger dem kunne der komme mange spændende ting udaf


  13. Jeg er fan!


  14. Fin, fin bog! Den ville passe godt ind i samlingen af kreabøger🙂


  15. Det er en dejlig bog den vil den vil være dejlig at have


  16. Det ville være perfekt, for jeg fik den bog med blomster i julegave, og det kunne jo nok kombineres ( altså blomster og fugle, fisk m.m) til nogle smukke udsmykninger af tasker, hatte, trøjer m.m… Så please, land på min adresse❤


  17. Glæder mig til at få den hejm på reolen


  18. Sikke en fin bog – den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Det ligner der er mange søde ting at gå i gang med!!!


  19. Åhhhhrrrr det ville bare være så lækkert at vinde sådan en skøn bog. Min bog-samling af hækle opskrifter er stadig på begynder-niveau og jeg vil ELSKE at eje denne også så jeg kan få lavet en masse til min julehjælp 2013❤


  20. WOW den gad jeg godt vinde-puuuuuster lidt held afsted og håber det bedste


  21. Fedt fedt fedt – den vil jeg meget gerne vinde🙂


  22. Fed bog den mangler i min samling af gode bøger.


  23. Det ser ud til at det er en dejlig kreativ bog med masser af inspiration, den ville jeg enormt gerne eje.

    Rigtig mange glade hilsner fra
    Gitte


  24. Hvor lækker den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Håber rigtig meget

    Hilsen Jette


  25. Jeg vil da helt sikkert også gerne være med
    Nyder dine indlæg


  26. Den ville jeg meget gerne eje. Med 2 små piger ser jeg mange fine hårspænder og bukse pynt. Og legetøj. Håber på at være heldig.


  27. uhh den vil jeg gerne vinde , lækkert og meget spændende , men det er alle dine indslag


  28. Ih, den ser god ud, den kan jeg godt bruge, især når jeg har været til dine to næste kursuslørdage i Sommerfuglen. Vi ses.
    Mvh. Mie


    • Hyggeligt! Ja, vi ses🙂


  29. Den vil jeg da gerne vinde:)


  30. Den ville jeg gerne vinde;-))


  31. Hvor er det dejligt at den kommer på dansk. Den kommer på ønskesedlen til fødselsdag, tror min biolog-mand for første gang nogensinde vil kunne finde på at give mig en garn-relateret gave🙂 Tak for din indsats med at oversætte, så det bliver nemmere at få gavn af alle de fine opskrifter.


    • Du kan bare sige du ønsker dig en bog, der er oversat af en biolog😉 Det er jeg nemlig.


  32. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde. Jeg har allerede 100 blomster og det er en fantastisk bog med flotte tegninger og diagrammer der gør det nemt at fælge hækleopskrifterne.


  33. ARJ, hvor superfint!
    Er netop i dag blevet vist herind af en af din fans (and I see why!)🙂
    Jeg vil rigtig gerne vinde den bog! Har allerede luret adskillige ting, jeg næsten ikke kan vente på at komme igang med…


  34. Den vil jeg selvfølgelig også gerne vinde!


  35. Elsker blomsterbogen og har også haft kig på denne, men er ikke til det engelske, så ville da være fedt at vinde en dansk udgave…


  36. Ihhh den må så meget gerne bo hos mig. Trænger til lidt nyt, og den ville da være mige sagen… Og et plaster på såret da jeg har døjet med dårlig hæklearm siden jul, men nu den klar igen:)


  37. Det ser ud som en rigtigt spændende bog – og jeg er vild med udfordringer, så jeg vil gerne vinde muligheden for anderledes hæklerier🙂


  38. Den bog ser da helt fantastisk ud, den vil jeg meget gerne vinde.


  39. Håber heldet vil være med mig. Tak for nogle inspirerende timer med “hækling for nørder” – glæder mig til nogle inspirerende timer d. 2.marts i Sommerfuglen


  40. fantastisk flotte billeder af alle de små flotte dyr og blomster! Den ville pynte og kunen bruges i strikke/hæklestuen!


  41. Uha den vil jeg da gerne vinde, har glædet mig vildt siden du fortalte.at den skulle du også oversætte😉 Kender den på engelsk og yes ! den er lige så fantastisk som 100 blomster i hækling og strik.


  42. Den ser super lækker ud


  43. Hvor ser det spændende og smukt ud – meget inspirerende. Får lyst til at komme i gang med skægge kreationer. Flot bog!


  44. Den ser rigtig spændende ud. Det er sjovt at kunne hækle små dyr fugle mv.


  45. Hold da op det ser da godt og spændende ud. Den tror jeg min kreative datter skal have🙂


  46. Det vil være en såkaldt win-win situation. Jeg vil få glæden af at vinde og ikke mindst kunne give min kære viv en boggave med masser af god inspiration, som jeg ved, at hun sætter stor pris på. Så, ja. tak.


  47. ‘hvis jeg ku’ blive en lille bitte mand, så rejste jeg straks til krible-krable land…’ men det kan jeg ikke, men i stedet nyde det gennem din fine bog, Sidsel!🙂 Til lykke med den!


  48. Den bog ser da helt vildt dejlig ud!! Den vil jeg gerne vinde🙂 fed blog du har Sidsel🙂


  49. Fantastisk at kunne lave en stilleben fra den anden side af frugtskålen.
    Jeg har været kort klippet i 12 år, nu har jeg hår, tænker den her bog åbner for alverdens fantastiske hårpynt, fra sommerfugle og sangfugle til en opsætning chacitta banan damen ville misunde!


  50. Uh, alle de ting man kunne pynte med blade og dyr! Den bog må gerne ende på min hylde.
    Hilsen Mette.


  51. Har hæklet i 35 år – dvs siden jeg var 10 år – og elsket det! Nu har jeg med held indoktrineret min 10-årige niece med samme passion,så hun nu hækler bamsetøj, tasker og jeg ved ikke hvad :o) Tænker at denne smukke bog kunne være fantastisk for os begge. Så jeg smider fluks et lod i og håber på mit held. Tak for chancen.


  52. Hvor er det nogle flotte billeder, og de lokker vildt efter at komme i mine hænder sammen med en hæklenål og garn. Krydser fingre for gevinst i min retning🙂
    Kh
    Ketty


  53. Den bog vil jeg virkelig gerne vinde. Rigtig anvendelig til mange ting🙂


  54. Super skøn!


  55. Dejligt med en ny bog der oser af kreativitet ,straks må hæklenålen frem så der kan leges🙂 dygtig det er du!


  56. Den ser spændende ud! Er nu tilmeldt hækleworkshoppen d. 2/3 og glæder mig rigtig meget….:-)


  57. Var så heldig, at få “100 blomster i hækling & strik” i julegave. Drømte allerede på det tidspunkt om oversættelse af de næste bøger. Smile, smile, smile


  58. Ja tak – meget gerne… denne fine bog må gerne bo hjemme i Kalvehave


  59. Er allerede godt i gang med at hækle en blomsterhave fra 100 blomster i hækling og strik. Vil helt sikkert gerne have næste bog i serien også!


  60. Den ser interessant ud. Er altid på udkig efter nye mønstre🙂


  61. Den vil jeg virkelig gerne vinde.
    Kunne med det samme se hvad jeg skulle bruge mange af de afbillede ting til.


  62. Sikken en fantastisk bog! Er vildt imponeret.. Hvor kan den købes?


    • Den kan købes i mange garnforretninger, fx Sommerfuglen og Fox og Jane. Man kommer også til at kunne købe den i min webbutik, når bøgerne når frem. Og så selvfølgelig i boghandlerne – der kan det dog godt være man skal bestille den. Mvh Sidsel


  63. Wauw, lige noget for en friluftsglad hækler som mig🙂 Har forøvrigt lige hæklet et tørklæde fra din “hæklede gaver” som jeg er enormt glad for. – Denne gang blev det en gave til mig selv, men jeg har også givet et tørklæde til 2 af mine veninder.


  64. Sikke en skøn bog, den vil jeg gerne vinde.

    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com


  65. Jeg kan vist lige nå det, det er en ret fed bog, den vil jeg da gerne vinde


  66. mon jeg kan nå at være med?… Prøver lykken🙂



Skriv et svar

