h1

4 favoritter – gratis hæklemønstre på accessories

26. februar 2013

Jeg tænkte at jeg ville dele 4 af mine favoritter indenfor gratis hæklemønstre. Jeg har faktisk ikke hæklet nogle af dem endnu, men de er på min liste over ting, jeg gerne vil hækle end dag (PS: De er alle på engelsk, beklager)
Det er altid meget tilfredsstillende at hækle småting som huer og tørklæder – hurtigt og nemt at få brugt eller bruge som gaver.

skaterhue
Fed skaterhue til mænd – Brain Waves Beanie af Liz McQueen. Jeg lægger tit mærke til mænd i hæklede huer. Skatere er ikke blege for at gå i huer med spræl i. Denne her er ret fed og jeg kan godt lide detaljen med det lille mærke med dødningehovedet.

sweet eleanor
Superfint sjal – Sweet Eleanor. Jeg er vild med sjalets konstruktion. Meget enkelt og alligevel interessant.

3652152672_a65b3a1d9e_zMeget enkel hue med sød og enkel detalje. Der er en perfekt overgangshue.

30239ada
Spiral-cape. Ok, det kræver måske lidt fantasi at se det fede i den, men se bort fra det ustyrligt grimme foto og forestil dig den uden “pels” og med en rullekrave…

5 kommentarer

  1. Fine ting, du har fundet.

    Jeg tænkte på, at det kunne være superfint med en – ja, hvad kalder man det – kortærmet sweater (du ved de der islandske kortærmede sweatre/lukket vest) i muslingemønster med stor halsudskæring. Jeg er jo slet ikke dér, hvor jeg selv kan lave mønstre endnu, så nu kaster jeg bare lige idéen videre til dig, hvis nu du tænker, det kunne være fint. Jeg ville i hvertfald kaste mig ud i opskriften, hvis den var der🙂


    • Det har du ret i. Det er en god ide. Tak for den!


  2. Sidsel vil du tjekke din mailkonto?


  3. arhahaha! Jeg æææælsker det nederste billede!


    • hæhæ, jeg det er jo lige noget for dig😉 Fake fur we love.



Skriv et svar

