h1

Fanø strikkefestival – hækleworkshops

10. marts 2013

Jeg går allerede og glæder mig til Fanø strikkefestival i september 🙂 Jeg holder 4 forskellige workshops derovre. De to er helt booket, men der er stadig 1 plads på “Hækl Hovedstads” og 7 på “Amigurumi“. Så hvis du skulle få lyst til at lære nogle amigurumi-teknikker, så kan du altså stadig nå det.
Der er en helt særlig stemning på Fanø den weekend. Glad garngrams og råhygge! Selv om man ikke tager på workshop, er der stadig meget at opleve. Jeg har måske nok dummet mig ved at tage 4 workshops, for nu kan jeg jo ikke selv komme på workshop! :-/

Til alle der har meldt sig til og følger med her 🙂 Tak fordi I vil lege med, jeg glæder mig til at se jer!

2 kommentarer

  1. 4 workshops, du er for sej Sidsel.


  2. Helt enig! Og de er udsolgte, og det er først om 5 måneder:-)



Skriv et svar

