h1

Kreaklub på biblioteket

11. april 2013

Tak til alle der var med i går på Fuglebjerg bibliotek! Biblioteket og to frivillige holder kreaklub hver anden uge, og nu havde de så også arrangeret en aften, hvor jeg fik lov at holde workshop. Det var umanerligt hyggeligt, hæklenålene glødede og folk fik en lille smule sved på panden😉 Så det var fedt.
Måske skal der også være en kreaklub på dit bibliotek? På Fuglebjerg mødes de hver anden tirsdag og nørkler sammen med alt muligt forskelligt kreativt. Hermed er en god ide givet videre.

7 kommentarer

  1. Hej Sidsel. Tusind tak for en umanerlig hyggelig workshop i aftes. Jeg har helt fået “hæklefeber” af at se nye og mere moderne måder at hækle på. Bare det at du tog toget, for at komme ned til os, synes jeg er fantastisk. Tak for det. Hilsen Charlotte.


  2. Der kommer jeg fra🙂 Vidste ikke at de har krea klub på biblioteket – sejt nok🙂 Der ligger i øvrigt også en super hyggelig garnbutik, men det havde du nok ikke tid til når det var om aftenen.


    • Sjovt, næ men jeg hørte meget om den fra kursisterne. Så den må vist opleves en dag.


    • Du er meget velkommen🙂 det er tirsdag i ulige uger kl 15 til 16.30 Hilsen Charlotte


  3. Lækkert, elsker at undervise på bibliotekerne, der er så dejligt både lys og plads🙂


  4. Jeg takker også for en super hyggelig og meget lærerig aften. Jeg fik rigtig meget med mig hjem, som helt sikkert bliver brugt fremover.

    -Den strikkebog du havde med, med de forskellige teknikker/mønstre, hvor kan den købes henne?

    Venlig hilsen
    Carina


    • Godt at I kunne bruge det! Bogen kan fx købes i min webshop:
      sangild.bigcartel.dk, men også i velassorterede boghandler og garnforretninger🙂

      Mvh Sidsel



Skriv et svar

