h1

Tekstil bogdag i Nordvest

23. august 2013

Kom glad d. 28. september til Tekstil bog- og blogdag på biblioteket på Rentemestervej!

Jeg har en stand der, hvor jeg viser og sælger bøger fra mit eget forlag og fra Turbineforlagets håndarbejdslinje. Uden at love for meget KUNNE der måske også være sneakpeaks på kommende bøger (siger det bare)… og hæklede sager at gramse på. Så kom endelig og hils på, også selvom du ikke har tænkt dig at købe noget 🙂 Husk kontanter, hvis du skal udvide dit hækle-strikke bibliotek.
Hvis jeg ikke har alt for travlt, vil jeg gerne give førstehjælp til dit hækleprojekt, så tag det endelig med.

Der er workshops (husk tilmelding), fordrag og boder, så det skal helt sikkert nok blive sjovt. For inkarnerede hæklere kan jeg oplyse at Maja Hansen (hende med Amigurumi-bøgerne) holder workshop! Derudover kan man få gode råd til at begynde at blogge og få en guidet tur på diverse håndarbejdsblogs (så vidt jeg forstår programmet!)

Man kan købe billet (30 kr) på dagen, men husk hvis du vil på workshop, så skal du tilmelde dig på forhånd.

Jeg glæder mig!

5 kommentarer

  1. Det lyder vel nok spændende.


  2. Hej Sidsel
    Jeg har set et mønster og vil spørge dig om du kan henvise mig til hvordan jeg hækler det?
    Har du en mail som jeg kan sende et foto til, hvis du vil hjælpe mig?
    MVH Lise


    • Jeg ser gerne på det, min mail er sidsels (snabela) gmail.com

      Mvh Sidsel


  3. Håber vi kommer til at stå tæt på hinanden 🙂


    • Jaaa, så kan vi sludre og hygge 🙂 Vi ses på fredag på Fanø!



Skriv et svar

