h1

Fanø hæklefestival… eller hvad det nu hedder ;-)

18. september 2013

Jeg sidder og forbereder mig ihærdigt til Fanø Strikkefestival. Glæder mig! Det ser ud til at vi igen får dejligt septembervejr. Jeg skal undervise på fire forskellige workshops, så jeg synes nok at jeg får noget at lave – og når ambitionsniveauet er højt, skal der jo arbejdes en del med kompendierne… damn det tager lang tid. Men det sjove er jo at man selv lærer så meget nyt. Der er intet man lærer mere af, end selv at undervise! Her sad jeg for eksempel og hæklede nogle prøver til noget så ordinært som striber… og så opstod der en ny yndlingsmetode! Den glæder jeg mig til at vise. Jeg skal nok også vise den her på bloggen, men det bliver efter festivalen.

Jeg glæder mig til foredraget med Kristine Feldthausen, udstillingerne og til at møde hæklere og strikkere allevegne fra. Hvis det bliver bare tilnærmelsesværdigt så hyggeligt som for to år siden, så ER der noget at glæde sig til. Jeg håber vi ses derovre! 🙂

preview

4 kommentarer

  1. Håber I alle må få en kanon festival


  2. God tur til Fanø, Sidsel.
    Det blir ingen tur på meg i år. Jeg har jo nettopp vært i København( i bryllup)
    Lykke til med de kurs du skal ha på festivalen.
    Men vi sees kanskje i Århus neste sommer…….jeg har planer om en tur da 🙂


    • Tak, Sylvia! Det var ærgerligt, håber vi ses en anden gang!



Skriv et svar

