h1

Lutter løkker – skøn ny hæklebog ganske snart

19. september 2013

Uh, det har været svært ikke at fortælle vidt og bredt om den fine, nye hæklebog af Jeanette fra Lutter Idyl.🙂 Men nu er vi meget tæt på at trykke på send-knappen til trykkeriet og så tør vi godt sige “den kommer i oktober!”
Den er virkelig værd at glæde sig til – den er blevet megaflot i Jeanettes karakteristiske lækre grafiske stil. Den er fyldt med 22 opskrifter til baby og børneværelse – men der er mange af tingene som bestemt også frister voksne mennesker – der er et tæppe jeg SKAL have hæklet! Og så er der et par ting jeg lige skal have lavet til en gave… og … og…

Jeg skal nok fortælle meget mere om bogen senere, men nu måtte vi bare fortælle om den!🙂

Hvis du er garnforretning kan du forhåndsbestille bogen allerede nu, og få den tilsendt med det samme. Skriv blot til mig: sidsels@gmail.com eller ring på 61 27 85 60

Hvis du er privatperson, kan du forhåndsbestille her:
http://sangild.bigcartel.com/product/lutter-lkker

forside

5 kommentarer

  1. Hei! Og takk for sist Ü Dette ser ut som en fantastisk bok! Kan jeg få forhåndsbestille den til Norge? Jeg er så glad for dere flinke danske heklere som gir ut bøker, og gleder meg også til å se hva du gir ut neste gang.


    • Helt sikkert Guro! Bare klik på linket ovenfor🙂

      Kh Sidsel

      Sendt fra min iPhone


  2. Det er dig, som udgiver Jeanettes bog. Selvfølgelig – og hvor sejt! Jeg glæder mig meget til at se resultatet. Stort tillykke til jer begge to.


  3. Hej Sidsel
    Ih, det kribler i fingrene for at få Jeanettes bog. Ved du ca hvornår man modtager den?! (Har forudbestilt;-);-))
    Gode hilsner Jonna


    • Det bliver en dag i næste uge – jeg sender afsted mandag så snart jeg får bøgerne ind af døren🙂



Skriv et svar

