h1

Tak, tak, mange tak!

23. september 2013

TAK for nogle skønne dage på Fanø hæklefestival 😉

Der blev hæklet så sveden sprang og hæklenålene blev flossede i kanten. Hvor var det hyggeligt at møde jer og få lov at bruge en hel weekend på det bedste, der findes 🙂

Selv fik jeg desværre ikke tid til så meget snusen rundt – kom slet ikke i Sønderho forsamlingshus! Men jeg så tilfældigvis en udstilling i Rindby forsamlingshus, hvor jeg underviste, og her købte jeg en fantastisk bog om Iben Højs fantastiske strikkedesign. Den er vildt inspirerende og flot. Jeg er helt solgt…

BilledeBilledeBillede

 

6 kommentarer

  1. Hvor ser den lækker ud!


    • Den er helt forrygende 🙂


  2. Den har jeg ventet på, og så udkommer den uden at jeg opdager det 🙂 må et smut i cinnoberi morgen. Kan du huske prisen?


    • 400 kr – så du kendte hende godt i forvejen? Hvor er du heldig 🙂 Men det er nu også dejligt at opdage hendes smukke ting bare sådan lidt tilfældigt…


  3. Kære Sidsel,
    også tak for sidst herfra. Dejligt at se dig i live, som jeg så frisk fik sagt ved ankomst til hæklerier hos dig på Fanø 🙂 – om igen – dejligt at se dig live og møde dig. Skønt kursus – og ja, hæklede da lige striber, så sveden sprang – øver stadig overgang :):) – og nok en tid endnu, men pludselig falder den i hak – jeg ved det.
    Tak for dejligt kursus – du har en skøn energi og jeg elsker din “ikke sværere end det er” tilgang til hæklerier – både i dine bøger og på kurset.
    Mvh
    “Hækla”/Yvonne


    • 🙂 Ja, det er bare at klø på! Hyggeligt at møde dig helt levende 😉



Skriv et svar

