h1

Nordvest er bedst – ses vi?

25. september 2013

Så er det allerede på lørdag at der er tekstil BOG- og BLOGDAG på Biblioteket på Rentemestervej kl. 10-15.30.
Der er både lækre stande, åbne værksteder, workshops (hvis der er flere pladser), bloggers corner og speakers corner.
Jeg har en stand med en hulens masse bøger – både nyt og gammelt – og både hækling, strik og hobby. Desværre har jeg nok ikke Jeanettes nye bog i hånden, men meget andet godt. Jeg har også nogle af modellerne med fra mine bøger, så der er mulighed for garngrams.

HUSK at du kan spørge mig om ALT vedrørende hækling og jeg skal gøre mit bedste for at svare og demonstrere🙂 Kig forbi og hils på. Hvis du har noget på, som er hæklet efter en af mine opskrifter, får du en krammer!

Mon jeg kan nå at lave en til postnummer 2400?

nyhavn5lille

6 kommentarer

  1. Ja, vi ses helt sikkert! Jeg glæder mig til en masse nye input.🙂


  2. Jeg kommer også.. Jeg har tilmeldt mig en workshop med struktur strik og jeg glæder mig🙂


  3. Cool! Så ses vi🙂


  4. Hej Sidsel. Jeg håber at i får en helt fantastisk dag. Jeg kan desværre ikke komme forbi pga arbejde. Vi ses en anden gang 😄🌺


    • Tak, god arbejdslyst!


  5. Cool! Det vidste jeg ikke, jeg vil meget gerne deltage🙂



Skriv et svar

