h1

Mange masker – mange designere

9. oktober 2013

Som du måske allerede har læst på flere andre blogs, kommer der en ny og spændende bog d. 8. november. Og jeg fik lov at være med i det gode selskab!!!
Der er 24 designs af 25 forskellige danske designere og der er både strikkede og hæklede modeller til kvinder, børn og mænd. Det er Annette Danielsen, der har taget initiativ til bogprojektet og ført det ud i livet med sikker hånd.

Jeg er meget, meget spændt på at se, hvordan bogen er kommet til at se ud – og hvordan min egen model gør sig i bogen.
Jeg kan sige så meget, at det er en overdel til kvinder…

Der er reception for alle interesserede på Kvindemuseet i Århus, fredag d. 8.11 kl. 15-17. Her kan alle modellerne besigtiges, og bogen kan købes.

mange masker

6 kommentarer

  1. Tillykke!


  2. Det lyder spændende. det vl vi glæde os til


  3. Hvor skønt! Sad netop og tænkte, da jeg hørte om bogen, at der burde være hækling i. Og det er der. Sangild-hækling. I like! 🙂


  4. Der er vist også hækling af Sys Fredens og Nordiske Masker i bogen 🙂 Men har ikke set nogle af de andre modeller endnu… glæder mig!


  5. Så er den forudbestilt, glæder mig rigtig meget til at se den, og ikke mindst til at se din model (det er jo altid sk… godt) 🙂


    • Så håber jeg den falder i din smag. Den var i hvert fald meget sjov at hækle (næsten alle fire gange 😉



Skriv et svar

