h1

Reception for Mange Masker

9. november 2013

foto-22

foto-23

Tak for en herlig dag i går til receptionen på Kvindemuseet i Århus. På billederne ser man næsten alle de designere, der har bidraget til bogen. Det var en stor oplevelse at få lov at være med og møde alle de legendariske kvinder! Meget benovet mig… Og det var rigtig dejligt at hilse på jer, der kom og sagde hej.
(jeg beklager over for dem, der meget sære ud på billedet – det er fordi de ikke kunne sidde stille –😉 – har lige opdaget panorama-funktionen på telefonen. Nyt legetøj!)

2 kommentarer

  1. Gratulerer med den flotte boken.
    Den skal jeg kjøpe neste gang jeg skal til Danmark .
    Dere er så flinke alle sammen.


  2. Tillykke med bogen. Der er lige kommet et nyt ønske på min ønskeseddel;-)



Skriv et svar

