h1

Lillebitte N/Missekat

6. december 2013

Jeg ved ellers aldrig om det jeg laver kommer til at ligge nederst i legetøjskassen eller forsvinder på mystisk vis. Men m/nissekatten vandt hendes hjerte.
Måske synes du at øjnene er lidt sære, det er små stykker hamaperle der kan lyse i mørke. Lidt ligesom kattes øjne, der kan ligne reflekser.
Så nu er min skumle plan at lokke Luna til at hækle eller fingerstrikke halstørklæde til katten. En gave med indbyggede læringsmål.

20131206-095727.jpg

20131206-095741.jpg

20131206-095844.jpg

20131206-095901.jpg

9 kommentarer

  1. Nåh, hvor sød 🙂


  2. Hvor er den sød og fin. Jeg kan godt forstå at hun er vild med den 🙂


  3. hvor er den sød. er det er mønster du har lavet eller er den hæklet i fri dressur ?

    mange hilsner
    Angelika


  4. Hej min kommentar kom vist under den forkerte det var den lille missekat jeg mente. Hvor sjov og sød.


    • Hej Jette 🙂 Der er ingen opskrift – den er hæklet frit.


  5. Hvor er den sød, Sidsel! Lille NisseMis 🙂 Og en snedig måde at drysse garnpassionen ud over den nye generation, haha.

    Tak for sidst den 24. I var simpelthen så søde til at tage imod Jakob og mig at det var helt rørende.

    Har du overvejet at rykke din blog til Woolspire i stedet for WordPress? Dit indhold og arbejde her på bloggen ville følge med, og dine læsere ville ikke skulle gøre noget anderledes end de plejer. Så kunne vi støtte dig i at gøre dit arbejde som designer og hjælpes ad med at bringe dine idéer, opskrifter og bøger ud til endnu flere – det fortjener de.

    Venlige hilsner fra May-Britt
    may-britt@woolspire.com


    • Hej May-Britt. Ja selv tak for sidst. Jeg er ikke interesseret i at flytte min blog, men I er velkomne til at linke til den. Tusind tak for de søde ord 🙂
      Mvh Sidsel


      • Ok, det kommer vi nok til at gøre 🙂 Hav en dejlig sommer!
        May-Britt



Skriv et svar

