h1

Sneak-peak go instagram

27. december 2013

Glædelig baghjul. Jeg håber, at alle havde en dejlig jul!
Jeg er kommet på Instagram – lokket af Tina Tichtach – og du kan følge mig der, hvor jeg hedder sidsselsangild (og hvis du ikke har instagram, kan du se med her: http://instagram.com/sidselsangild). Og folk der læser med her, skal ikke snydes for et lille sneakpeak på en trøje fra den kommende bog. Elsker den farve og elsker det garn. 🙂
sneakpeak1

I ønskes et godt nytår med masser af hækling!

3 kommentarer

  1. Lækkert lækkert, glæder mig til bogen 🙂


  2. Jeg glæder mig rigtig meget til din nye bog 🙂
    Og har fundet dig på instagram (naessmose – det er mig)
    Rigtig godt nytår til dig


  3. Det er så skønt, at jeg inviterede til fest – helt uden at vide det 🙂 Ses derinde!



Skriv et svar

