h1

Hækling på håndarbejdsmessen i Rødovre

10. januar 2014

Har lige holdt møde med nogle af de mest spændende og kreative mennesker jeg kender: Karen Marie Dehn, Jeanette Bøgelund, Charlotte Kaae, Line Galst og Rachel Søegaard. Udover at det var møghyggeligt og Rachel havde bagt lækre boller, så fik vi planlagt vores fælles stand på Alt om Håndarbejdes Messe i Rødovre d. 31. januar til 2. februar.
Udover den store stand, hvor der sælges bøger, kits og meget andet (samt snakkes temmeligt meget om garn, stof og den slags) holder vi allesammen miniworkshops på messen. Jeg holder blandt andet et lynkursus i forskellige typer af hæklede bobler, og Rachel Søegaard og Jeanette Bøgelund viser også hækleteknikker.
Hvis du vil med på mini-workshop og lære lidt nyt, så meld dig til AOH-messens nyhedsbrev HER, hvor der på et tidspunkt kommer information om, hvordan man tilmelder sig workshops.

Her sidder vi og lægger kreative planer (foto lånt af Charlotte):
blogger-image--139037510

Du kan vinde indgangsbilletter til messen ganske snart både hos mig og de andre på den fælles stand!

One comment

  1. Hvor er det skønt at der igen kommer en håndarbejdsmesse i København. Jeg glæder mig.



Skriv et svar

