h1

Vind billetter til Håndarbejdsmessen i Rødovre

17. januar 2014

Man har lov at være heldig! Skriv en kommentar til denne post, så vil jeg trække lod om 2 fribilletter til håndarbejdsmessen i Rødovre – en til dig og en til din kæreste/veninde/mor/farfar eller hvem du nu vil følges med. Der er 3×2 billetter at vinde.
Jeg trækker lod d. 24. januar.

På messen kan du fx komme på workshop eller bare snuse rundt på vores stand og måske bliver du fristet af lækre bøger eller kits. Og så er der jo også resten af messen… meeeen vi ved jo godt hvor det bliver sjovest at være😉
Jeg skriver lidt mere om, hvad vi tager med at gode sager lidt senere.
Håber vi ses!

81 kommentarer

  1. Det ville da ikke være dårligt at komme gratis ind🙂 glæder mig til at se standen🙂


  2. Det ville glæde mig at hilse på dig. Og en anledning til at besøge min søster på Sjælland❤


  3. Pga din blog var jeg til min første messe i 2013. Sikker inspirerende! Den her gang, hvis jeg vinder billetterne, vil jeg være med hele dagen, deltag i workshops og måske endda finde pasning h til dagen efter så jeg kan sove hænletømmermændende ud.


  4. Sidsel. Kanon ide. Glæder mig til at se dig igen. Godt nytår.


  5. Håndarbejdsmesse! Det glæder jeg mig til. Har ikke deltaget før, men tænker at det må være inspirerende.


  6. Uh dem vil jeg gerne vinde. Jeg har fødselsdag d. 25. Januar og vil gerne invitere min datter med på messe. ELSKER kreativ messe i Rødovre. Oplevede den første gang i 2013 og har glædet mig lige siden til 2014.


  7. Hvornår bliver tidspunktet for din workshop offentliggjort?


    • Nu! Kl 10 fredag og kl 10 lørdag. Du skal melde dig til at modtage nyhedsbrevet – der bliver det på et tidspunkt skrevet, hvad man skal gøre for at tilmelde sig. Det et gratis.🙂


  8. Naii. Det vil jeg gerne vinde. Så vil jeg invitere min tvillingesøster med. Hun vil elske det meget som mig.


  9. Jatak det kunne være rigtig hyggeligt at komme på messe igen.
    God dag til dig.


  10. Hej Sidsel!
    Det hade varit fantastiskt att vinna biljetter!
    Vi är ett gäng “filtetöser” från Sverige som kommer på lördagen.
    Själv har jag aldrig varit på handarbetsmässan i Dk.
    Ser fram emot utflykten, all inspiration och inte minst att träffa dig “live”!
    Du kan tro att mina ugglehuer till barnbarnen har blivit mycket uppskattat och beundrat!!
    Hälsningar från en glad och lycklig mormor (även om jag inte vinner några biljetter).

    Bergisa


    • Uanset, så vil jeg glæde mig til at hilse på dig, Bergisa🙂


  11. Uh! uh! Vælg mig!


  12. Hej Sidsel.
    Vi er to kreative “piger” som sidste år var på messen og fik en dejlig oplevelse ud af det.
    Så hvis vi er så heldige at vinde billetter , kunne det måske blive en fast tradition, at tage på messe .

    Håber meget at høre fra dig ( som alle andre selvfølgelig )

    Dejlig dag og messe til dig og alle andre også.


  13. Kunne være dejligt at få to billetter til messen. Har aldrig deltaget da det ikke lige har passet ind, men overvejer det kraftigt i år🙂


  14. En af de messer, jeg aldrig har nået – måske dette bliver sparket. God blog, du har.


  15. Hejsa. Jeg hækler rigtig meget. Det min terapi. Nu jeg igang med en hue til min mand og et varmt tæppe. Jeg bor i skovlunde så det jo tæt på rødovre. Der er mange med i lodtrkningen kan jeg se, men man har jo lov at være heldig. Varme hilsner fra mig, Susi


  16. Hmm, jeg kunne godt tænke mig at komme derind🙂


  17. Prøver lykken🙂


  18. Vinde, vinde, vinde – så man kan komme til at se flere nåle og pinde🙂 !


  19. Har aldrig hørt om håndarbejdsmesse før jeg læste om det her på din blog, hold da op….det må være spændende. Fagre nye verden🙂


  20. YES! Jeg trænger bare SÅ meget til et ordentligt skud inspiration! Jeg er en hard core knit-o-nista på ufrivillig nedtrapning, så en tur til DIY-Mekka står øverst på min ønskeliste❤


  21. Kommentar: Det er cool at hækle sin egen hat! :-9


  22. Ja tak, de billetter vil jeg gerne vinde🙂


  23. Det ville være virkelig fedt at vinde billetter. Jeg skal helt klart storshoppe, for jeg har snart en hel måned fri til kun at lave krea!😀


  24. Dem vil jeg gerne vinde ;-)) og er sikker på at søsteren også bliver glad 👍


  25. Så ville jeg tage min svigerinde med som just har lært mig at hækle til min lille baby🙂


  26. Jeg kunne godt tænke mig at vinde billetter🙂


  27. Sikke en skøn præmie. Jeg har adskillige veninder, som ville elske at komme med mig. Sikke en weekend vi kunne få ud af det🙂


  28. Uh dem vil jeg gerne vinde. Har aldrig været på sådan en messe før og det kribler i mine små krea-fingre for at komme med


  29. Det vil være herligt at vinde!


  30. Det kunne jeg godt tænke mig 😊


  31. Jeg bil så gerne vinde billetter🙂


  32. Det er jo lige rundt om hjørnet. Jeg må med!


  33. Jeg håber jeg kan blive den heldige.


  34. Det kunne da være lækkert at vinde to billetter.


  35. Dem vil jeg da rigtig gerne vinde🙂


  36. Jeg skal da med!


    • Det skal du da! Jeg er der hele tiden fredag og lørdag og så meget af søndagen som jeg nu orker. Gitte kommer også, så evt. ku I følges? Glæder mig til at se dig!


  37. Det ville være skønt så tager vi endnu flere afsted


  38. Det er noget jeg aldrig har prøvet, så jeg vil elske at få denne oplevelse med – og møde dig!


  39. Årh så håber jeg på at vinde sådan et sæt billetter😀


  40. Dem ville jeg gerne vinde. Men skal helt sikkert afsted!


  41. jeg må bare komme ind og se din stand, din hjemmeside er allerede tilføjet som bogmærke, da du har utrolige mange spændende ting.
    Kunne jeg bla. få mønsteret på des må gamle dukker😉.
    Mange hilsener
    Lisbeth Roum-Møller


  42. Jeg vil mægtig gerne en tur på messe, hvor jeg kan blive inspireret af alle de dygtige udstillere. Personligt vil jeg i så fald snuse til spændende teknikker indenfor både hækling og strik.
    Mvh Kay


  43. Dem vil jeg gerne vinde, så bliver der råd til at snolde lidt mere hos de spændende stande.


  44. Åh, dem vil jeg gerne vinde! som en perfekt afslutning på min barsel, som ellers har været meget produktiv på håndarbejdssiden🙂


  45. Ihh, hvor kunne det være spændende at komme på messe!!


  46. Pick me, pick me! (Jeg står og hopper op og ned med hånden i vejret – det kan du godt se, ik? ;-)). Krydser mine fingre og håber, jeg vinder🙂


  47. jeg ville være lykkelig for bare 1 billet::)


  48. Jeg kunne også tænke mig at vinde de billetter – man bliver altid så inspireret af alle de mange udstillere.

    Vh Anette


  49. Jamen selvfølgelig ses vi.


  50. Krydser fingre for fribilletter – ellers bliver der ikke råd til et besøg derinde i år😦


  51. Jeg vil rigtig gerne deltage🙂

    Tak for en super inspirerende blog og bøger!

    Mange hilsner
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)


  52. Dem ville jeg super gerne vinde……:-)


  53. Så kan må blive bedre til at hækle. Synes forsat det er meget svært. Har brug for tips og trick. 😄


  54. Ih, sådan et sæt billetter vil jeg smadder gerne vinde, Sidsel! Så vil jeg tage min mor med ligesom sidste år – det var så hyggeligt.

    Maria


  55. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen! Tager du monstro noget flerfarvehæklet med til Rødovre? Jeg har lige læst om dit kursus den 22/2 om dette – lyder vældig interessant.


    • Det vil jeg gøre – bare spørg mig, når du kommer🙂 Det er ikke sikkert det kommer til at ligge fremme, men jeg tager noget med.


  56. Altid dejligt med konkurrencer🙂 Hvis jeg vinder tror jeg at jeg tager min svigermor med. Selvom hun har lavet håndarbejde hele sit liv, så har hun aldrig oplevet sådan en messe.


  57. Det lyder som en rigtig spændende og inspirerende messe! Jeg håber at få billetter:0)


  58. Hvor ville det være dejligt at vinde billetter, så ville jeg tage min skønne mor med og nyde selskabet og vores “nye” fælles interesse.


  59. Jeg har glædet mig til messen i månedsvis og hvis jeg havde fribilletter, ville jeg invitere min teenage-datter med.


  60. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde😉 Komme ud og få lidt ny inspiration.


  61. Ejjj – jeg vil gerne med! Krydser fingre!😉


  62. Har ikke været på en messe før, men måske skal det være nu?


  63. Det gad jeg godt slæbe svigermor med til🙂


  64. Åhh gad også godt at vinde…. Skal helt sikkert afsted.


  65. Det er så hyggeligt at læse alle jeres kommentarer, håber at se jer alle på messen🙂


  66. Ser fram emot att vinna biljetter till denna trevliga, kreativa mässa. Vi är ett gäng damer som kommer från Malmö och hälsar på er.Var där förra året också, såg blad annat fantastiska garner.


  67. det ville være så hyggeligt at komme forbi og så ville der jo være råd til mere garn🙂


  68. Håbet om at vinde og kunne invitere min veninde med, er gældende så længe konkurrencen køre ; )


  69. Kunne være dejligt at prøve sammen med nogen veninder


  70. Det vil jeg rigtig gerne – jeg skulle have en god strikkeveninde med. 🙂


  71. Jeg tager derind med min gode hækleveninde Karin og glæder mig, vi ville være rigtig glade for at vinde billetter da vi begge har brugt alle vores penge på garn😉


  72. Jeg glæder mig både til workshop og til messen generelt og krydser fingre for at vinde billetter


  73. Hej ikke dårligt at vinde- hvis jeg er heldig vil jeg tage min mor under armen (hun er 84) så vi kan gå rundt og blive inspireret af det lækre der er at finde på messen :))


  74. Det er altid en fornøjelse at komme ud på messen. Inspiration, kreativ og glade mennesker er i centrum her🙂
    Hanne


  75. Vær opmærksom på at denne post er fra sidste år🙂


  76. fedt hvis jeg vandt😉


  77. Åh hvor ville jeg dog gerne vinde



Skriv et svar

