h1

Vindere af fribilletterne!

24. januar 2014

Tillykke til jer der blev udvalgt af en nummergenerator – gad godt at kunne sende billetter til jer allesammen!

Vinderne var:
Maria:
Ih, sådan et sæt billetter vil jeg smadder gerne vinde, Sidsel! Så vil jeg tage min mor med ligesom sidste år – det var så hyggeligt.

Astrid:
Ejjj – jeg vil gerne med! Krydser fingre!😉

Nina Holst:
Håndarbejdsmesse! Det glæder jeg mig til. Har ikke deltaget før, men tænker at det må være inspirerende.

Tillykke til jer – og jer der kommer forbi alligevel – kig forbi vores stand, det bliver både hyggeligt og forhåbentlig inspirerende.

One comment

  1. Lige noget helt andet, men obeycrochet.com fik mig til at sende dig en tanke….super sjov anskuelse af strik vs hækling
    Hilsen Hækla /yvonne



Skriv et svar

