h1

Tak for en sjov messe!

4. februar 2014

Tusind tak til alle jer der var med, kom på besøg, hilste på, shoppede og var med på workshop! Det var en virkelig dejlig oplevelse at være på AOH-messen i år.
Her bliver der tænkt så det knager, da vi skulle sætte standen op:
AOH-messen14_6230 lille
Det dejlige er også at møde en masse mennesker man kender, her er jeg i fint selskab med Bente Geil på den ene side og Puk Hyllested på den anden.
AOH-messen14_6646 lille
Og man kan prøve en cardigan hele dagen hvis man fryser (på billedet står jeg og planlægger hvordan “Nr. 6” fra Rachel Søgaards nye bog “10 trøjer” som jeg har på, skal komme med mig hjem uden at hun opdager det.
AOH-messen14_6583 lille
(Tak til Lars Pryds for fotos!)

2 kommentarer

  1. Hei Sidsel
    Du ser bare så flott ut i den jakken.
    Den må du da bare ha!!!! Og klarer du ikke strikke den selv, kan du jo høre med meg……;)


    • Tak! 🙂 Det vil jeg skrive mig bag øret, Sylvia!



Skriv et svar

