h1

Vinderpompon

25. april 2014

Ud fra kommentarerne skulle man tro at det udelukkende er den orange pompon, der tænder folk, men afstemningen viser et forholdvist tæt løb mellem orange og koralrød, efterfulgt af ingen pompon…. og som rosinen i pølseenden den lyseblå pompon. Derudover er det kommet forslag om en pelspompon, hvilket sikkert også vil se fedt ud.

Men orange vandt – tadaaaaa! Så orange bliver det. Tak for hjælpen med beslutningen 🙂

hue orange

Den lækre model på billedet er tinatichtach som jeg for tiden er så heldig at have som min praktikant. Hvis alle havde en praktikant som Tina, ville verden være et bedre sted, er jeg sikker på.

 

2 kommentarer

  1. Det var den fineste som vant, etter min avstemning som var UTEN pompong. Jeg er nemlig ikke så glad i pompong. Men den orange står så fint til det blå. De ligger jo. Mot hverandre i fargesirkelen.
    Og jammen har du vært heldig med din praktikant.
    Ha en riktig god helg, Sidsel.


  2. Lige præcis den jeg synes det skulle være – GODT valg



Skriv et svar

