h1

Skal vi holde ferie sammen?

28. maj 2014

Kreativ_sommerh_jskole_for_voksne_2014_billede_

En sommerferie for mennesker med hænder af guld! Hvis du elsker at skabe og lege, så er denne mulighed i sommerferien lige noget for dig. En hel uge med flere forskellige workshops i hækling, strik og collage.

Jeg vil undervise i 3-d hækling, dvs hækling med kraftig tekstur og jeg tager selvfølgelig modeller med fra bøgerne til inspiration. Jeg regner med at vi kommer omkring 3-5 forskellige måder at hækle bobler på, snoninger, flæser og ribstrukturer.

Hvis det ikke er nok tekstur for dig, vil Charlotte Kaae undervise i tekstur i strik.

Hvis du har fået nok, kan du i stedet få undervisning i strik med farver hos Bodil Munch.

Og hvis du trænger til at lade kreativiteten løbe helt frit kan du få lov til det hos Ingerlise Lebech, der underviser i freeform med brug af både hækling og strik.

Hvis du hellere vil holde ferie fra dine overbelastede hæklenåle og strikkepinde, kan du i stedet tage på workshop med Birgitte Jensen, den underviser i collage.

Udover dette er der foredrag blandt andet med Christel Seyfarth.

Læs mere om ugen her.

3 kommentarer

  1. Jubiii, jeg skal skal med, og flere af mine skønne læsere skal med… Sidsel, det bliver så godt.


  2. Desværre nej ikke i år. Min søster kommer hjem fra USA, og heldigvis nåede jeg t få besked om det indden jeg tilmeldte mig. For jg følte mig skam meget fristet, da jeg så flyeren på fiberfesten tidligere i år. Til gengæld vil jeg glæde mig til workshoppen med dig på Fuglebjerg bibliotek i september. Det var jo en super god oplevelse sidst. God sommer. Charlotte.


    • Jamen så ses vi der🙂



Skriv et svar

