h1

Fanø hæklefestival

12. juni 2014

Manner hvor tiden går hurtigt! Med denne fart er der om lidt september og dermed Fanø Hæklefestival (Strikkefestival).

Der er rigtig, rigtig god plads på mine workshops, så jeg håber at nogle flere hæklere vil komme med til Fanø og se et par sæler, lære nogle nye hækleteknikker og nyde selskabet af tusindvis af kvinder, der også elsker garn.

Om alt går vel har jeg min nye bog i hånden netop til Fanø Strikkefestival, så jeg tager også modellerne fra den nye bog med til fri grams🙂

Jeg holder to forskellige workshops:

Den ene handler om tekstur, dvs. overflader – det vil være bobler, snoninger, flæser, ribmønstre og den slags. Grib lejligheden til at blive bedre til at hækle andet end de grundlæggende masker! Du kan være med hvis bare du kan det grundlæggende, resten lærer du på kurset. Der vil dog også være udfordringer for de mere øvede hæklere – og da det ser ud til at vi bliver en lille gruppe er der god tid til den enkelte🙂 Det er en heldagsworkshop, belært at erfaringer fra sidste år, hvor kursisterne synes der var for lidt tid. Tilmeld dig ved at klikke her.

bobler 2foto 1-3-2Bølgenederdel i Cinnia crop20130331-095118.jpgrundetårnoven vande 4

Den anden workshop er kort og er i teknikken “Nordisk flerfarvehækling” – en fed teknik, som står mit hjerte nær. På kurset lærer du dels selve teknikken med farveskift osv. og så nogle andre teknikker, der passer godt sammen med. Der er også mulighed for at lære at hækle vrang! (ja, jeg siger ikke mere, men det kan man – i hvert fald næsten). Tilmeld dig ved at klikke her.

foto(46) pulsvarmer nordisk 3 pulsvarmer nordisk 2

8 kommentarer

  1. Nej, hvor ville jeg gerne deltage i en gang Nordisk Flerfarvehækling, det lyder rigtig spændende… og især det med at hækle vrang?!!!
    Når mandens arbejdsplan nu ikke harmonerer med Fanø Hæklefestival, kan jeg så forudbestille ny bog?😉


    • Det kan du altid Ketty🙂 Skriver selvfølgelig herinde, når det nærmer sig… Kh Sidsel


  2. Det lyder som nogle spændende workshops du afholder..


    • Kom og vær med🙂 Det bliver råhyggeligt!


  3. Howdy! I could have sworn I’ve been to this site before but after checking through some of the post I realized it’s
    new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I found it and I’ll be
    bookmarking and checking back often!


  4. I’m not that much of a online reader to be honest but your
    sites really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back later.
    Many thanks


  5. Hej Sidsel.
    Jeg glæder mig voldsomt til at deltage i din workshop på lørdag i Sønderho!
    Jeg vil høre om du evt sælger din bog “Hovedstads” på lørdag? Min lokale boghandler har den ikke på hylden pt.
    Hilsen Lykke Lund


    • Hej Lykke. Dejligt, jeg glæder mig også. Jeps jeg tager bøger med – har lige fået et helt friskt nyt oplag af Hovedstads🙂. Mvh Sidsel



Skriv et svar

