h1

200 hæklemønstre

16. oktober 2014

Juhu. Denne bog er superfed! Fyldt med fede mønstre til maaaaange timers hæklefornøjelse. Jeg har allerede brugt et par af mønstrene i kommende designs (har nemlig oversat den, så har haft den længe).

Det fede ved den er – udover de mange gode mønstre – at der er både skrevne instruktioner, trin-for-trin fotos og særlige trin-for-trin diagrammer. Så meget nem at bruge for alle slags hæklere. Og mønstersamlinger kan man ikke få for mange af.

Du kan købe den i min webshop for 300 kr!

foto 1 foto 2 foto 3

5 kommentarer

  1. Hej!
    Har lige modtaget mail vedr. “200 hæklemønstre” og ville selvfølgelig straks bestille, da jeg er blodig nybegynder mht. hækling. Synes det er MEGET svært🙂 Men kan de passe den allerede er udsolgt ???
    Varme hilsner
    Begitte


    • Hej Begitte. Ja, det gik lidt stærkt, men jeg bestiller flere bøger i dag, så jeg håber jeg kan få den på hylderne igen snart.🙂

      Mange hilsener
      Sidsel


    • OG den kan jo også købes i boghandlere og garnforretninger over hele landet!🙂


  2. SÅ er den i shoppen igen!🙂


  3. Hold da op en lækker bog.. Ser rigtig spændende ud🙂



Skriv et svar

