h1

Her kan du købe “Hækleværk”

26. november 2014

I dag udkommer “Hækleværk” omsider! Her får du et par ekstra smugkig på nogle flere modeller samt en liste over de garnforretninger, der har bogen. Der kommer sikkert flere forretninger til løbende – og du er altid velkommen til at plage din lokale garnforretning om at tage den hjem🙂 Derudover kan den bestilles i boghandleren eller købes i min webshop: sangild.bigcartel.com

ponchoTina_1 sissel grøn_1 cardi sissel_1 sommerfugl skulder nordisk grå_1 muslinger2_1 DSC_0350 clarity

Amagerstrik, Kastrup
Bettekun, Aars
Designværkstedet, Aalborg
Fandango, Århus
Flittiglise, Vejers
Gadestrik, Silkeborg
Garndamen (Garn og gaver), Skørping
Garnache, Haderslev
Garniture, Middelfart
Ho Strik, Blåvand
Netgarn, Århus
Nicoline Garn, København N
Kunstladen, Fanø
Rasmilla, København S
Selvstrik, webshop
Sommerfuglen, København K
Strikkebogen, webshop
Tante Grøn, Odense
Tind Kunst og Tekstil, Ringkøbing
Tusindfryd cph, webshop
Tøndering Strik, Århus
Uldma, Randers
Uldstedet, København K 
Yarnfreak, Århus

17 kommentarer

  1. Får du mere ud af det, hvis jeg køber hos dig, istedet for anden butik?

    Mvh Tina Sendt fra min iPhone

    > Den 26/11/2014 kl. 10.28 skrev På krogen : > > >


    • Jeps, det gør jeg🙂


  2. Hej tillykke med bogen, den er bare helt vild 😊 Man får lyst til at starte på det hele. Men julegaverne skal lige være færdige først ☺️Go vind .
    Anne Marie


    • Fedt at høre, taaak!😀


  3. Fede, fede modeller! Glæder mig til at få fingrene i bogen.


  4. Hej

    Har lige modtaget din nye “Hækleværk”, og hvor er den fyldt af flotte sager … tror bare jeg starter fra side 1 😊 Har dog bladret rundt for at finde en angivet hæklefasthed for huerne “Blade” og “Revner”. Er der en henvisning et andet sted (jeg har sikkert stirret mig blind) eller vil det blive noteret i Rettelser et sted ?
    På forhånd tak og god dag
    Bedste hilsener fra Helle Marie


    • Det står i opskriften – 🙂 du skal bare læse lidt længere. Til de huer der hækles rundt kan jeg godt lide at angive hæklefastheden efter xx antal omgange, giver det mest præcise resultat og så føles det ikke helt så meget som at hækle en prøve.

      Mvh Sidsel


      • Tusind tusind tak for din tålmodighed og hurtigt svar 😃 Kan da se det nu !!! Rimelig fumpet


      • 😉


  5. Hej Sidsel. Jeg har lige købt din bog hækleværk. Den er superfed og meget inspirerende som dine bøger altid er. Jeg har et spørgsmål. På side 25 skriver du at garnet er Semilla fino og du nævner også kid mohair, skal det forstås sådan at man skal hækle trøjen med en tråd af hver slags garn? Mvh anne appel


    • Nemlig! Det har jeg ikke fået skrevet, men det er præcis hvad du skal🙂


  6. Alletiders. Tusind tak for hurtigt svar;))


  7. Hej Sidsel, har fået din bog i julegave og er i gang med “Bark” i noget angora jeg havde liggende, så den bliver noget tungere. Er nået til ærmerne og så opstår der akut tvivl om rækken med de 29 lm til ærmerne. I omgangen efter, skal jeg da hækle i rækken med de 29 lm eller skal den bare hænge og blafre? Og hvis den bare skal blafre skal den så gøre det indvendigt eller udvendigt? Jeg ser det ikke for mig rent teknisk…. Har aldrig hæklet sweater i eet før. Tak og glædelig jul og tillykke med den nye bog!
    Karen


    • Hej Karen. Dejligt at du har mod på at kaste dig ud i den som den første! Det fremgår af næste omgang, hvad du skal gøre. Du kommer til at hækle i luftmaskerne. Og tak og glædelig jul til dig også! Sidsel


  8. Hej igen, Sidsel. Jeg har fundet ud af det. Troede jeg havde læst opskriften godt, men DET havde jeg ikke. Er dog ked af at str. L er meget stor i min udgave. Håber jeg finder en at give den til….
    Ville spørge om du tror man kan hækle BARK i dette garn: http://garnudsalg.dk/category/cashsilk-once-203/ (håber det ok at jeg linker til dem? Ellers slet mit indlæg!!!!!) Det virker ligeså luftigt som dit.

    Godt nytår.
    /Karen


    • Godt nytår Karen!
      Det tror jeg bestemt godt du kan hækle den i – hækl evt huen først, så du er sikker på at hæklefastheden passer.🙂


  9. Tak! Ja, det var da en ide!



Skriv et svar

