h1

Vinkelpude

17. juni 2016

Vinkel-familien har fået endnu et medlem – Vinkelpuden.

IMG_5785

Den er supernem at hækle og det er sjovt at eksperimentere med forskellige farvesammensætninger. Jeg har hæklet den i Peruvian Highland Wool fra Filcolana – og den er smuk også efter længere tids brug i pudekampe og jorden-er-giftig.

Den kan købes i min webshop (hvor man nu kan betale med kort🙂 eller på Ravelry  for den nette sum af 30 kr. Den fås på dansk og engelsk (og snart også svensk!)

De andre medlemmer af familien er vinkelvarmere:

vinkel2 lille

Og vinkelhue og -tørklæde

I vinkel 1I vinkel3

Det er altid sjovt at se hvor meget forskelligt man kan få ud af et mønster – og lige for tiden eksperimenterer jeg med nye varianter af det. Det glæder jeg mig til at vise mere af🙂

Skriv et svar

