h1

Spændende nyt…

9. august 2011

Jeg og en masse andre går og pønser på en spændende efterårsprojekt, som jeg nu vil løfte det første slør for. Tadaaa!

Til efteråret udkommer bogen “Strikkede gaver” – ja, det bliver i stil med “Hæklede gaver”, men denne gang med strik. Da jeg ikke selv er den store strikker (men måske en dag…), har jeg kontaktet en masse kreative kvinder med to pinde, og resultaterne af deres strikkerier er intet mindre end forrygende! Der vil være noget til hænderne, til skuldrene, til hovedet, til hjemmet, til fødderne og endda også noget til de der mænd, som ellers var helt gaveløse i “Hæklede gaver”.

De kreative kvinder er:

Julia Zahle (Aalerusen)

Stine Hoelgaard

Jena Kofoed

Sanne Bjerregaard (Rasmilla)

Trine Bertelsen (Strikkebogen)

Mette Yin Mayland

Malene Krossteig

Og jeg skal bare være den røde tråd og få det til at ligne en bog.

Jeg glæder mig afsindigt til at jeg kan lave det første lille sneak peak. 🙂 Glæd jer.

Og til alle hæklerne… jeg er i gang med næste hæklebog, men jeg tror først den ser dagens lys engang til næste år. Beklager 😦 Til gengæld kommer der et par designs i Hendes Verden og Inside Crochet i løbet af efterår/vinter.

Skriv en kommentar