h1

Endnu en forsmag

28. april 2009

Vest 1 er færdig og venter nu kun på en blid dampning og presning. Må lige vise en sjov detalje jeg fandt på da jeg var nede at købe knapper. Hvorfor skal knapper altid være i samme størrelse? Fandt tre størrelser af de her skønne æblegrønne knapper.

Vesten er nu blevet prøvet af forskellige kvinder med forskellig kropstype og det gik godt, så jeg kunne ånde lettet op. Flottest er den på høj, slank kvinde der er lang i livet… så altså absolut ikke mig. Nå, men nu skal jeg for alvor i gang med Vest 2 – har lidt præstationsangst… den kræver noget mere tankearbejde, fordi formen er mere kompleks. Ikke flere overspringshandlinger!

2009-04-28_115707

3 kommentarer

  1. Spændende…. kan godt lide strukturen, og så er det en fed detalje at knapperne er syet i med rød tråd. I like!


  2. Hei!
    Det blir spennende å se denne vesten.
    Har du en favoritt-bok for forskjellige heklemasker og mønster-hekling? Bøkene fra Japan ser virkelig spennende ut, tror jammen jeg må bestille noen til meg selv.
    Forresten så ser de baby-buksene veldig fine ut, gratulerer med å få dem publisert! Kommer de kun i bladet, eller også på internet? Jeg har desverre ikke mulighet til å få kjøpt Hendes Verden.

    Til slutt vil jeg takke så mye for kommentaren din på vesten jeg har heklet, det er så fint å få kommentarer på det man har gjort.

    Guro


  3. Hej Kath
    Takker! 🙂

    Hej Guro

    Hyggeligt at høre fra dig! Jeg tror babybukserne kommer på nettet også – det plejer de at gøre.

    Jeg kan anbefale de to bøger jeg har købt i Japan. Den ene er med motiver og den anden med mønstre. Der er diagrammer i, så de er nemme at følge. Jeg har stadig flere til salg! Ellers har jeg bogen “The complete book of crochet stitch designs” – som også er god. Men de japanske bøger har en anden friskhed.



Skriv et svar

