h1

Strikkede gaver til oktober

27. september 2011

Det er ganske vist. Nu tør jeg godt skrive at bogen “Strikkede gaver” udkommer i oktober. Konceptet minder om “Hæklede gaver” – altså en samling opskrifter på forskellige accessories til hende, ham og kaffen. Der er både helt små projekter, der kan laves til en hurtig værtindegave og større projekter, der kan gives med kærlig gavmildhed til dig selv eller en anden der fortjener det.

Opskrifterne er lavet af en række dygtige danske strikdesignere, både etablerede og nye ansigter. Jeg synes det er en dejlig samling sager, og flere af dem står på min to-do liste nu hvor jeg endelig har lært at strikke. Her viser jeg bare forsiden, jeg skal nok fortælle mere om indholdet senere 🙂

 

9 kommentarer

  1. Det lyder sørme da spændende! Så kan man komme i gang med de hjemmekreerede julegaver 🙂 Jeg har lige købt din “Blødt til baby” og er i fuld gang med at hækle undertrøjen/vesten, har netop færdighæklet et par luffer og kasketten – super lækre opskrifter! (Lufferne kan du se på min blog – resten kommer snarrest)


  2. Dejligt at høre, glæder mig til at se de ting du har lavet. 🙂
    Ja, julen er lige om hjørnet – så det er bare om at komme i gang!


  3. Nåja og der kommer også en bog med hæklerier 🙂 Mere om den en af de nærmeste dage. 🙂


  4. Jeg glæder mig til at se bogen. Det er et fantastisk koncept med dine bøger: mange fine opskrifter til en overkommelig pris 🙂


  5. Tak, Gitte! Søger du stadig den sybog? Du må gerne købe den af mig, hvis det er.


  6. Den bog skal jeg have, elsker den slags små projekter.


  7. Det ser rigtig spændende ud, hvornår er den klar ?


  8. Jeg regner med at det bliver midt i oktober, jeg melder en præcis dato ud, når jeg har fået styr på de sidste detaljer.


  9. Venter i spænding, bogen er jo et must… når man som jeg er til gør-det-selv julegaver…



Skriv en kommentar